پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/11/11 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

عرضه اولیه: خبرها حکایت از بازگشایی نمادهای اخزا۳، ۴ و ۵ در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دارد و همچنین شنیده شده عرضه اولیه در نماد «اخزا۲» روز ۱۷ بهمن انجام می‌شود.

کپرور: خبرها حاکی از آن است که این شرکت برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی را در دستور کار خود قرار داده است.

حکشتی: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه  «حکشتی» در بازار شنیده می‌شود. گویا این شرکت تا پایان سال‌جاری هیچ افزایش سرمایه‌ای از محل تجدید ارزیابی ندارد.

دارویی و گردشگری: شنیده شده با رفع تحریم‌ها و باز شدن فضای مالی ایران برای سرمایه‌گذاران خارجی، گروه سرمایه‌گذاری فیروزه و بانک سوییسی Reyl & Cie به صورت مشترک در نظر دارند صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی  (Private Equity Fund) به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار، در نیمه اول سال جاری میلادی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خصوصی بخش‌های مصرفی، دارویی و گردشگری تأسیس کنند.

وسینا: در این بانک خبرهایی جدی از بلوک مخابرات به گوش می‌رسد.

گروه لبنیاتی: خبرها حاکى از آن است که مجوز صادرات چهار کارخانه پگاه فارس، پگاه اصفهان، پگاه تهران و پگاه گلپایگان به روسیه دریافت شده است.

تاپیکو: شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت قصد اعلام سود بالای ۸۰ تومان برای سال مالی جدید به‌دلیل راه‌سازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را دارد.

ارتباط با نویسنده: Raham.tavakoli.1366@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oZe1sdNa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه