پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/11/4 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

پالایشی‌ها: خبرها از این گروه حاکی از آن است که دو پالایشگاه بزرگ کره جنوبی با فرصت طلایی از بازار آشفته نفت، با ارائه پیشنهادی، شرط خرید نفت از شرکت ملی نفت ایران را دریافت تخفیف 2 تا ۳ دلاری اعلام کردند.

حتاید: خبرها حکایت از انجام قطعی معامله بلوک حدود ۶۵‌درصدی تایدواترخاورمیانه در روزهای پیش رو دارد. ارزش‌گذاری هر سهم در قیمت حدود‌هزار تومان انجام شده و نزدیک‌ترین خریدار به انجام معامله یک عضو بلند پایه در انجمن بندرسازان است که خود شرکت‌هایی همچون بندردار و بکت را در اختیار دارد.به‌ظاهر برای خرید این بلوک شرکت‌های افق، کاوه و سرمایه‌گذاری سپه هم مذاکراتی از قبل داشته‌اند.

شپاکسا: شنیده‌ها حکایت از این دارد که افزایش سرمایه شپاکسا مورد تایید سازمان بورس قرار گرفته است.

بیمه دی و میهن: گویا دو شرکت بیمه‌ای دی و میهن که سطح توانگری آنها کاهش یافته بود با اخذ پوشش اتکایی اختیاری از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سطح توانگری خود را افزایش دادند.

خرینگ: شنیده‌ها حاکى از افزایش سرمایه ٧٠٠‌درصدى از تجدید ارزیابى است.

رکیش: خبرها حاکى از آن است که رکیش بنابر مصوبه دریافت کارمزد از بانک‌ها می‌تواند براى سال ٩۵ با تعدیل مثبت همراه شود.

قوامین: شنیده شده این بانک افزایش سرمایه خود را در یازدهمین ماه سال جاری ثبت خواهد کرد و پس از آن برنامه‌هایی برای حضور در بازار اول یا دوم فرابورس دارد.

حفاری: شنیده‌ها حاکى از فروش شرکت مرکزى صبا و شرکت مهندسى و توسعه نفت جهت حفارى و تکمیل و آزمایش پنج حلقه چاه در میدان نفتى آزادگان جنوبى به مبلغ ٨٣‌میلیون دلار است.

خمهر: شنیده شده بلوک خمهر که چندی پیش خگستر اعلام فروش کرده بود، به‌زودی در قیمت‌های ۳۸۰۰ ریال روانه میز فروش شود.

عرضه‌های اولیه: گویا بورس تهران تا پایان سال جاری عرضه اولیه سهام شرکت‌های لیزینگ ملت، پتروشیمی فجر، انتشار اوراق هزار‌میلیارد تومانی شهرداری تهران و سایر اوراق را در دستور کار دارد.

ارتباط با نویسنده: Raham.tavakoli.1366@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zprRtVLk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه