پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/10/22 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

اخابر: خبرها از شرکت مخابرات ایران حکایت از ارائه سه بسته پیشنهادی برای افزایش تعرفه تلفن ثابت به وزارت ارتباطات دارد.

حسینا: زمزمه‌هایی مبنی بر تعدیل مثبت این نماد در بازار به گوش می‌رسد. همچنین شنیده‌ها حکایت از احتمال متوقف شدن و ۲۰ درصد بالاتر باز شدن این نماد و افزایش سرمایه همزمان با گزارش ۹ ماهه دارد.

هپکو: شنیده‌ها از به نتیجه نرسیدن تهاتر زمین هپکو با بانک تجارت جهت صاف کردن بدهی حکایت دارد ولی از قراردادهای جدید این شرکت به‌زودی رونمایی خواهد شد.

ذوب: افزایش سرمایه ۳۸۲ درصدی ذوب‌آهن از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در ابهام است. این شرکت مرداد سال جاری اقدام به اعلام تصویب برنامه افزایش سرمایه توسط هیات‌مدیره و ارسال به حسابرس کرده اما تاکنون محتوای گزارش توجیهی به همراه نظر حسابرس نه به سازمان بورس ارسال و نه در کدال منتشر شده است، بنابراین افزایش سرمایه ذوب‌آهن اصفهان در سال جاری در هاله‌ای از ابهام است.

فلوله: شنیده‌ها از دریافت بخشی از مطالبات فلوله از آبفا در روزهای آینده حکایت دارد.

خپارس: شنیده‌ها از حضور افراد خاص در نمادهای خودرویی به‌خصوص خپارس حکایت دارد که دارای رانت دولتی هستند.

شپلی: زمزمه‌هایی از شرکت مبنى بر واریز پول کارشناسى جهت افزایش سرمایه و ارسال نامه از کانون به شرکت و اعلام رسمى در کدال به گوش می‌رسد. شایان ذکر است در مورد شپلی مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس اعلام کرد: طبق دستورالعمل هفت خرداد سال جاری همه شرکت‌های بورسی و فرابورسی باید برنامه‌های افزایش سرمایه را در کدال اعلام کنند که این شرکت باوجود مطرح شدن شایعات و اخبار، هنوز اقدام به افشا در کدال و ارائه گزارش توجیهی حسابرس نکرده است. بنابراین یا گزارش توجیهی تهیه نشده یا تهیه شده اما اعلام نشده که در این صورت به دلیل عدم افشا، تخلف صورت گرفته است.

فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AgQmPlLG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه