پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/10/20 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

فاذر: براساس شنیده‌ها از فاذر گویا ١٠ درصد از قرارداد ٢/١ میلیارد یورویى پالایشگاه اراك به فاذر رسیده است.  همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر برنده‌شدن قرارداد ساخت كارخانه سیمان تفرش نیز به گوش می‌رسد که هنوز مبلغ آن مشخص نیست.  

خگستر: شنیده‌ها از گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو حکایت از رویدادی مثبت دارد که مربوط به فروش بخشی از مالکیت 53 درصدی در سهام مهرکام است، اما تاکنون جزییاتی مانند درصد و زمان واگذاری  (در سال جاری یا آینده) مشخص نشده است.  

وایران:  شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت به برگزاری مزایده جهت فروش ۱۰۰ درصد سهام خود در شرکت تجارت حامی الکترونیک ایرانیان اقدام کرده است.

بیمه البرز: خبرها از این نماد حاکی از آن است که در پی صدور مجوز افزایش سرمایه 11.11 درصدی بیمه البرز از سود انباشته،  مجمع فوق‌العاده این شرکت ساعت 10 روز شنبه26 دی برگزار خواهد شد.

آسیا:  شنیده‌ها حکایت از تعدیل منفى بیمه آسیا به‌خاطر پیش‌بینى نشدن ذخیره خسارات معوق شخص ثالث،  مسئولیت،  مهندسى و درمان براى تسویه تعهدات فعلى دارد که با کسرى مواجه خواهد بود و همچنین زیان کاهش ارزش انباشته سرمایه‌گذارى کوتاه‌مدت در سهام شرکت‌هاى بورسى به مبلغ ٣٠٢ میلیارد ریال محرز شده و از این بابت زیان شناسایی می‌کند.

وملت:  شنیده‌ها از وملت حکایت از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی در این نماد دارد، همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر پیگیری شرکت برای فروش یا ساخت زمین چاتانوگا نیز به گوش می‌رسد.  

قصفها: خبرها حکایت از تکذیب شایعه فروش بلوک ۷۴ درصدی قند اصفهان با نماد قصفها و ارزش‌گذاری حدود 2هزارتومان هر سهم آن دارد.  

وتوصا:  شنیده‌ها حکایت از توقف این نماد جهت تعدیل منفی دارد.

مداران:  زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشایی مداران در این هفته به گوش می‌رسد.   بکاب:  شنیده‌ها حاکی از آن است که افزایش سرمایه بکاب تا 30 دی ماه اعلام خواهد شد.

کاما:  شنیده‌ها از این نماد حکایت تعدیل منفی در گزارش 9 ماهه دارد.

فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5rdjziUx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه