پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/10/2 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

حقوقی‌ها: شایعه شده برخی نهادهای سرمایه‌گذاری که به‌نوعی با دیدگاه‌های دولت یازدهم در میزان موفقیت وتأثیر‌گذاری مذاکرات هسته‌ای زاویه دارند، در این روزها به تحرکات خود افزوده‌اند.

ثغرب: شنیده‌ها از ثغرب حاکی از این است که طى چند روز آینده شفاف سازى در مورد فروش یکى از پروژه‌هاى این شرکت روى کدال خواهد نشست.

وسینا: بانک سینا از سهامداران حقیقی که برای دریافت سود سهام خود اقدام نکرده‌اند دعوت به عمل آورده است تا با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور ضمن همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی و وکلای سهامداران به همراه وکالتنامه، جهت دریافت سود خود اقدام کنند. بانک سینا به ازای هر سهم مبلغ ۲۰۰ ریال سود تقسیم کرد.

عرضه اولیه: خبرها حاکی ار آن است که عرضه حجنوب احتمالا دوشنبه هفته آینده خواهد بود که باید منتظر پیغام ناظر بود. این خبر هنوز قطعی نیست. احتمالا شنبه اعلامیه عرضه صادر می‌شود.

دانا: شنیده‌ها حاکی از آن است که افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی بیمه دانا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها  (سهام جایزه)در دست بررسی توسط بیمه مرکزی است.

اخابر: خبرها حاکی از آن است که شرکت مخابرات در قالب پنج سناریو درخواست افزایش مجموعه خدمات تلفن‌ثابت شامل تماس داخل استانی، تماس خارج استانی، هزینه آبونمان و هزینه اولیه اتصال را به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه داده است.

بالاس: شنیده‌هایی از بالاس مبنی بر تکذیب قرارداد ساخت جاده در افغانستان به گوش می‌رسد.

خاور: شنیده شده این شرکت منتظر تأیید سازمان بورس برای افزایش سرمایه ۶۶ درصدی هستند.

سپاها: شنیده‌هایی از افزایش سرمایه ۱۷ درصدی، ۳۰میلیارد تومانی، از محل مطالبات و آورده نقدی سپاها به گوش می‌رسد.

سبحان دارو: شنیده‌ها حکایت از درخواست افزایش سرمایه ۵۰ درصدی به سازمان بورس ارسال شده و بهره‌برداری از دو خط تولید جدید تا پایان سال 95 دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0vDxQGSm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه