پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/5/16 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

دبالک: خبرها از دبالک حکایت از تلاش شرکت برای افزایش سرمایه برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود دارد.

کگل: خبرها از نماد حکایت از عقد قرارداد شرکت برای فروش یک میلیون تنی سنگ آهن به شرکت هندی کیوکل دارد. گویا شرکت کیوکل با خرید سنگ آهن و تبدیل آن به گندله مجددا آن را به ایران صادر می‌کند که شرکت فولاد مبارکه از مصرف‌کنندگان اصلی است.

خاذین: شنیده‌هایی مبنی بر احتمال افزایش سرمایه ۶۰۰‌درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها از خاذین به گوش می‌رسد.

خزامیا: شنیده‌ها از خزامیا حاکی از این است که افزایش سرمایه این شرکت در نیمه دوم سال صورت خواهد گرفت.

شفارس: در نماد شفارس شنیده‌ها حکایت از این دارد که این شرکت مبلغ ۵۰‌ریال یعنی ۱۶‌درصد از سود ۳۲۱ ریالی خود را در دوره سه ماهه محقق کرده است.

گروه لبنی: شنیده‌ها از این گروه حاکی از آن است که 40‌هزار تن شیر مازاد کارخانه‌های لبنی به شیر خشک تبدیل و در انبار‌ها دپو شده است. شنیده شده که در صورت افزایش قیمت شیر، کارخانه‌های لبنی عراق را به‌عنوان بازار صادراتی خود به ترکیه واگذار می‌کنند.

ارفع: شنیده‌ها حکایت از تعدیل منفی 55‌درصدی این شرکت دارد.

اعتلا: خبرها از اعتلا حکایت از این دارد که شرکت به دلیل حفظ نقدینگی و سود‌آوری بیشتر خواهان افزایش سرمایه 16.5‌درصدی است.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5f6E1ePG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه