دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/5/7 )
پدیدآورنده : ملیحه کریم شاهی  

-شنیده‌ها حکایت از تعدیل مثبت در نماد تکمبا دارد. گفته می‌شود این تعدیل 100‌درصدی خواهد بود.

-‌ بانک قوامین خریدار این روزهای خکاوه است.

-شنیده‌ها حکایت از تعدیل مثبت در ولساپا دارد.

-‌ اخبار این روزهای خساپا حکایت از افزایش بالای تولید این شرکت دارد.

-‌ شنیده‌ها حاکی از حمایت وبصادر توسط صندوق سرمایه‌گذاری سپهر است.

-گفته می‌شود پلوله از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش سرمایه دارد.

-شنیده‌ها از این نماد حکایت دارد که مذاکرات این خودروساز با سیتروئن فرانسه ادامه خواهد یافت و نیز خبرهایی از آغاز تدوین برنامه همکاری‌های دوجانبه با شرکت ژاپنی نیسان نیز شنیده می‌شود. خساپا از سهم‌های منتفع از رفع تحریم‌ها است. برنامه افزایش سرمایه نیز در‌این نماد به‌گوش می‌رسد.

-شنیده‌ها حکایت از خرید ختوقا توسط سرمایه‌گذاری سمند دارد.

-‌ گفته می‌شود برنامه افزایش سرمایه قاسم تایید شده است.

-‌ شنیده‌ها حکایت از استقرار کارشناسان پژو در ایران خودرو دارند.

-‌ شنیده‌ها حکایت از حمایت حقوقی ثاخت دارد. هدف از این حمایت در نهایت افزایش شناوری سهم است.

-شنیده‌ها حکایت از حمایت بازار برای بازگشایی نمادهای مهم بسته است. از جمله نمادهای مهم و غایب این روزهای بازار وملت و پالایشی‌ها هستند.

-شنیده‌ها حکایت از اعلام تمایل فرانسوی‌ها برای بازگشت به صنعت نفت ایران دارد. گفته می‌شود سفر فابیوس مقدمه‌ای برای تجدید همکاری با ایران است.

-گفته می‌شود بازار خودرو در رکود است. در صورت عدم حمایت دولت ممکن است قیمت برخی خودرو‌ها به کمتر از قیمت کارخانه برسد. دلیل آن کاهش تقاضا برای خودرو است.

* معامله گر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/04VDdKfl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه