پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/4/30 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

پترول: شنیده شده پترول به دنبال عرضه ۵‌درصدی سهام شپدیس است.

ذوب: مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان این شرکت اعلام کرده برای امسال رشد ۲۰‌درصدی محصولات را در نظر گرفته‌ایم و همچنین هشت طرح جدید با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

ثمسکن: در بازار این‌گونه شنیدیم که چندی پیش یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن از بانک سامان تسهیلاتی دریافت کرده و سهم ثمسکن را به‌عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار داده است، ولی به دلیل عدم پرداخت اقساط پس از گذشت دو ماه از تاریخ سر رسیداقساط، بانک مذکور اقدام به فروش حدود هشت درصد از سهم این نماد در بازار کرده است، لذا فروش سهام اختیاری نبوده و همچنان سهام سرمایه‌گذاری مسکن به‌عنوان سهام استراتژیک گروه مورد حمایت گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن است.

لخزر: گویا کارخانه به شهر صنعتی رشت منتقل می‌شود اما زمین فعلی آن به فروش نمی‌رسد.

ساراب: شنیده‌ها از ساراب حکایت از فروش زمین شهرک صدرای شیراز دارد.

قاروم: شرکت قند ارومیه با نماد معاملاتی قاروم، در گروه قند و شکر، وارد بازار پایه فرابورس ایران شده است.

فاذر: اخبار به گوش رسیده حکایت از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه فاذر در روز سه‌شنبه 23/04/1394 را دارد

خاهن: اخبار به گوش رسیده حکایت از تعدیل منفی ۱۹‌درصدی در نماد خاهن را دارد.

رمپنا: گویا آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای انتقال سهم 51درصد مپنا به آستان قدس رضوی در حال انجام است.

کساپا: خبرها از کساپا حکایت از آن دارد که برای خروج شرکت از ماده 141 برنامه افزایش سرمایه 300‌درصدی در دست دارد. مجمع فروسیلیس با حضور 86 درصد از سهامداران تشکیل شد. سود نقدی مصوب در این مجمع 40تومان به ازای هر سهم است.

بسوئیچ: شنیده‌ها از نماد حکایت از آن دارد که با توجه به عدم انجام تعهد‌های سوریه در قراردادهای شرکت، احتمال لغو قراردادها وجود دارد.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wVhyAkDB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه