پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنیده‌ها و شایعات بازار

8 سال پیش ( 1394/8/24 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

شکبیر: زمزمه‌هایی مبنی بر پررونق شدن تولید و فروش این شرکت در بازار به گوش می‌رسد.

غاذر: شنیده‌ها از برنامه تولید محصولات جدید و همچنین تجهیز دستگاه‌های جدید در آینده نزدیک حکایت دارد.

فارس: خبرها از تقسیم سود 500 ریالی هلدینگ خلیج فارس در مجمع حکایت دارد.

گروه برق: در این گروه خبرها از پرداخت بدهی‌های این شرکت مانند بسویچ، مپنا و بترانس توسط دولت در قالب اوراق خزانه حکایت دارد.

آکنتور: شنیده‌ها در بازار حکایت از قرارداد تولید 200 هزار صندوق مکانیزه در مدت پنج سال دارد.

بکام: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی زمین‌های صفائیه یزد به گوش می‌رسد.

دبالک: خبرها از امضای تفاهم‌نامه جدید میان این شرکت و یک شرکت معروف داروسازی هندی برای تولید محصولات جدید و افزایش سرمایه 27 درصد این شرکت از محل مطالبات حکایت دارد.

شپلی: گویا شایعات مبنی بر استعفای معاونت مالی و اقتصادی شپلی تأیید شد. همچنین شنیده‌ها از افزایش سرمایه قطعی این شرکت حکایت دارد.

کپشیر: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته به گوش می‌رسد. 

وسپه: شنیده‌ها حکایت از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی این شرکت از محل آورده نقدی و مطالبات دارد که گویا مورد تأیید حسابرس قرار گرفته است و در صورت موافقت سازمان و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده اجرایی خواهد شد.

ولصنم: شنیده شده شرکت در نامه‌ای عنوان کرده که وام 25 میلیون تومانی تأثیری بر این شرکت نداشته و دلیل آن فعالیت این شرکت در حوزه ماشین‌های سنگین بوده. همچنین گویا شرکت در حال انعقاد قرارداد با گروه مپنا جهت اعطای تسهیلات به نیروگاه‌های مولد برق است.

* فعال بازار سرمایه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pAbQBsi1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه