جمعه, ۲۱ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Fri, 10 Jan(1) 2025 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌ و‌کار (474)

شرایط محیطی

8 سال پیش ( 1395/3/23 )
 

پرسش: مدیریت یک شرکت فروش نرم‌افزار را برعهده دارم. بسیاری از مشتریان شرکت برای خرید محصولات به‌صورت حضوری مراجعه می‌کنند. با اینکه توانایی فروشندگان شرکت بالاست ولی درصد کمی از مراجعات به فروش محصول منجر می‌شود. در این باره راهنمایی بفرمایید که چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟

پاسخ کارشناس: درصد فروش محصولات فقط به توانایی بازاریابان محدود نمی‌شود و عوامل مختلف دیگری مانند شرایط محیط نیز روی فروش محصولات تاثیرگذار است. شرایط محیط روی فرآیند انتقال پیام از طرف بازاریاب به سمت مشتری نیز موثر است.

همیشه فروش و اثربخشی مذاکره در یک محیط پرسروصدا و شلوغ کاهش می‌یابد. در چنین محیط‌هایی بازاریابان به سختی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند و این شرایط سخت مطمئنا روی فروش اثر گذاشته و باعث می‌شود کسب‌وکارها نتیجه دلخواه را به‌دست نیاورند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3U2Skyuv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5مبلمان اداریقیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه