جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

شرایط سخت سرمایه‌گذاری در کشور زیر سایه بوروکراسی اداری

8 سال پیش ( 1394/11/27 )
 

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی منوط به توجه صرف به تولید در کشور است، گفت: اقتصاد کشور ما نیازمند توجه بیش از پیش به تولید است تا به این ترتیب تکانه‌های مختلف نتواند آن را متزلزل کند. محمد علیپور در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی منوط به توجه صرف به تولید در کشور است، گفت: شاید جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در رشد اقتصادی موثر باشد، اما نمی‌توان کلید برون‌رفت از شرایط کنونی آن را قلمداد کرد. 

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه راه‌اندازی و احیای واحدهای تولیدی می‌تواند به کاهش آمار بیکاری منجر شود، افزود: اقتصاد کشور ما نیازمند توجه بیش از پیش به تولید بوده تا به این ترتیب تکانه‌های اقتصادی نتواند آن را متزلزل کند. این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از بوروکراسی اداری بالا در کشور ما، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط سرمایه‌گذاری در کشور ما فراهم نیست که این خود مشکلات عدیده‌ای را منجر شده است. 

وی با بیان اینکه هموار کردن زمینه سرمایه‌گذاری در امور تولیدی می‌تواند اقتصاد کشور را درگیر تحولی اساسی کند، تاکید کرد: اقتصاد ما متزلزل است، زیرا هنوز به درک درستی در خصوص ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی نرسیده‌ایم. علیپور با تاکید بر اینکه هدایت نقدینگی به سمت و سوی تولید راهکاری است که بهبود شرایط اقتصادی کشور را رقم خواهد زد، افزود: تعطیلی بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی درحال حاضر نتیجه نبود منابع مالی است که این امر بیکاری را شدت می‌بخشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: اجرای بند به بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رشدی چشمگیر را برای اقتصاد رقم خواهد زد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، یادآور شد: رسیدن به رشد اقتصادی مدنظر مسئولان نیازمند انجام اقدامات عملیاتی و به دور از شعار است.

برچسب ها : اقتصاد کلان دریچه
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/P0FJnihO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه