سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

شرایط سخت جذب سرمایه‌گذاران

8 سال پیش ( 1394/10/13 )
 

مدیرعامل راه‌‌آهن با اشاره به شرایط سخت جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای توسعه زیرساخت‌های ریلی در کشور اظهار کرد: تمایل سرمایه‌گذار خارجی دستیابی به سودآوری ارزی در مقابل سرمایه‌گذاری ارزی است، اما با توجه به اینکه در بخش زیر‌ساخت این ارز به ریال تبدیل می‌شود، سرمایه‌گذاری در این بخش صرفه اقتصادی ندارد. محسن پورسیدآقایی گفت: ‌سرمایه‌گذاری برای زیر‌ساخت‌ها در کشور بسیار مشکل و به یک چالش بدل شده است.

مدیر‌عامل شرکت راه‌آهن با اشاره به استقبال شرکت‌های خارجی در کشور در دوران پس از تحریم تصریح کرد: پس از توافق هسته‌ای شاهد حضور تیم‌های اقتصادی بود‌یم که بیشتر آنها برای بحث توسعه خطوط ریلی و اتصال به شبکه خارجی وارد مذاکره شدند.

پورسیدآقایی با بیان اینکه در بخش ریلی گرایش برای سرمایه‌گذاری در مسیرهای ترانزیتی بسیار است، گفت: در این زمینه سرمایه‌گذار با ورود به این بخش و سرمایه‌گذاری خود از طریق ترانزیت به‌طور حتم به سودآوری ارزی خواهد رسید. ‌وی ادامه داد: در این‌باره می‌توان به مسیر ریلی رشت‌-‌آستارا اشاره کرد که کالا از طریق کشتی به بندر عباس می‌آید و بعد با ریل به قزوین سپس رشت و در نهایت هم به آستارا منتقل می‌شود و همچنان این پروسه ادامه دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O7vbCzxZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه