آیا میدانستید مصرفکنندگان امروزی برای وفاداری به برند به دنبال رویکردهای شخصی شدهتر هستند؟ منظور از شخصیسازی در بازاریابی انجام بازاریابی برای تک تک افراد با استفاده از تولید انبوه مطابق با سلیقه
مشتری (سفارشیسازی انبوه) است که به تمامی مشتریان اجازه میدهد با توجه به نیازهای خاص خود، راهحل منحصربهفردی را تقاضا کنند.
وسعت تنوع در نیازها، خواستهها و منابع مصرفکنندگان، باعثشده دقت پیشبینی رفتار مصرفکنندگان کاهش یابد. در چنین شرایطی بازاریابی انبوه منسوخ شده و شرکتهای موفق باید از طریق بازایابی مبتنی بر ارتباط، عرضه خود را سریعا با تقاضا تطبیق کنند، چراکه این نوع بازاریابی تلاشی در جهت متناسب ساختن بازاریابی با تکتک مشتریان است.