دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از اول تا چهارم آذرماه در دانشگاه تهران برپا می‌شود. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، عمده آثار، کتاب‏های اورجینال (اصیل) خواهند بود که از سال 2012 به بعد منتشر شده‏اند و هیچ گونه کتاب‌ افست یا منتشرشده بدون اخذ مجوز از ناشر اصلی عرضه نمی‌شود.

این آثار همگی به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه هستند و برخلاف نمایشگاه‌هایی که از سوی انجمن ناشران دانشگاهی برپا می‌شود، در این نمایشگاه تأکید بر عرضه کتاب‏های خارجی است. در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، کتاب‏های ارائه‌شده با تخفیفی حداقل 15درصدی تا 70 درصدی عرضه می‌شوند. ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که توسط چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و بن کارت از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.

books

سیزدهمین نمایشگاه بین‏المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از ساعات 9 تا 17 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود. انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به عنوان بزرگ‏ترین نمایشگاه بین‎المللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‌شود. دوازدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی، سال گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برپا شده بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fipQKN2g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه