یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کارشناس بازار خودرو:

کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت خودرو در آینده نزدیک

2 ساعت پیش ( 1403/4/17 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از جهان صنعت نیوز، یک کارشناس در خصوص آینده بازار خودرو و همچنین پیش بینی قیمت خودرو پس از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نتیجه انتخابات موجب شوک به بازار خودرو شده و باعث کاهش ۲ تا ۳ درصدی قیمت ها شده است؛ پیش بینی می شود این روند ممکن است به کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت ها در آینده نزدیک منجر شود.

کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت خودرو در آینده نزدیک

ریزش قیمت خودرو پس از انتخابات

فیروز نادری، کارشناس بازار خودرو درباره واکنش بازار خودرو به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: «به دنبال انتخاب ایشان، بازار دچار شوک شده و امروز شاهد ریزش قیمت خودروها هستیم. روند کاهش قیمت ها آغاز شده و قیمت ها به میزان ۲ تا ۳ درصد کاهش یافته است. هرچند امکان دارد که در چند روز آینده این روند ادامه یابد و شاهد کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت خودرو باشیم، اما کاهش قیمت ها بیش از ۱۰ درصد بعید به نظر می رسد.»

تأثیر وعده های پزشکیان بر بازار خودرو

نادری افزود: «صحبت های رئیس جمهور منتخب در دوره کاندیداتوری مبنی بر آزادسازی واردات خودرو همچنان بر بازار تاثیرگذار است. با عملی شدن این وعده ها، شاهد تأثیرات مثبت این مواضع بر بازار خودرو خواهیم بود.»

او بر این باور است که واردات آزادانه خودرو توسط مردم می تواند وضعیت بازار خودرو را بهبود بخشد و خودروسازان داخلی را به رقابت و افزایش کیفیت سوق دهد. این کارشناس بازار خودرو توضیح داد: «واردات خودرو باید به طور کامل آزاد شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد. واردات آزاد و واقعی خودرو به این معناست که هر شخص عادی بتواند خودروی مورد نظر خود را وارد کند.»

نادری معتقد است که واردات خودروهای فعلی، که عمدتاً از سوی دولت و به صورت انحصاری انجام می شود، نمی تواند به معنای آزادسازی واقعی واردات خودرو قلمداد شود. از نظر او، شرکت های واردکننده خودرو در اصل برای دولت به عنوان واسطه عمل کرده اند تا خودروها را تهیه و وارد کشور کنند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/12lhuBXX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه