شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
استیماچ، استیلی و تارتار در پایان راه

سپاهان، ملوان و راه‌آهن به دنبال مربی جدید

8 سال پیش ( 1394/12/2 )
 

نتایج هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران، جایگاه مربیان سپاهان و راه‌آهن را به خطر انداخته است و با توجه به استعفای حمید استیلی از سرمربیگری تیم ملوان انزلی، به نظر می‌رسد اتفاق های تازه ای این هفته روی نیمکت این تیمها در راه باشد. اما وضعیت در این میان برای سپاهان که سه شنبه این هفته باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف اماراتی اش برود، حساس‌تر است. به گزارش فرصت امروز، سپاهان فصل را با حسین فرکی شروع کرد، اما نتایج ضعیف سپاهان با فرکی سبب شد ایگور استیماچ، که ابتدای فصل به دلایل مالی با استقلال به توافق نرسیده بود، روی نیمکت زردها بنشیند.

ایگور اشتیماتس که او را در ایران با نام ایگور استیماچ می‌شناسند، قرار بود خاطره هموطنش لوکا بوناچیچ را در سپاهان زنده کند و به عنوان هشتمین سرمربی خارجی و چهارمین سرمربی کروات باشگاه سپاهان با این تیم به اوج دوباره ای در فوتبال ایران و آسیا دست یابد.

23452523627624762462351235312624763473537

او در دوران بازیگری اش در تیم‌های شاخصی چون هایدوک اسپلیت، وستهام یونایتد و دربی کانتی توپ زده بود و کاپیتان دربی کانتی بود و به چنان محبوبیتی در این تیم رسید که در لیست یازده بازیکن برتر تاریخ دربی کانتی قرار گرفت. استیماچ برای تیم ملی فوتبال کرواسی نیز 53 بازی انجام داد و دو گل نیز زد. او در جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ حضور داشت و یکی از بازیکنان کرواسی در جام جهانی ۱۹۹۸ بود که سوم جهان شدند. همه اینها باعث شده بود هواداران سپاهان به موفقیت استیماچ در اصفهان خوشبین باشند. اما نتایج او با سپاهان ناامیدکننده بود و به نظر می رسد شکست هفته اخیرش مقابل تراکتورسازی، او را به خط پایان رسانده است و صبر مدیران اصفهانی به سر آمده است.

اما وضعیت برای راه آهن تا اندازه ای متفاوت است. راه‌آهن در این هفته در بندر انزلی به تساوی بدون گل با ملوان رسید تا از رده پانزدهم جدول تکان نخورد. این تیم در  جدول رده بندی تنها بالاتر از استقلال اهواز ایستاده است و در 13 هفته اخیر تنها یک گل زده و همین نتایج موجب شد تا سرانجام مدیران راه‌آهن، تصمیم به برکناری مهدی تارتار بگیرند. البته در برکناری تارتار ابهاماتی هست. سایت باشگاه راه‌آهن جمعه‌شب بلافاصله پس از تساوی این تیم مقابل ملوان، خبر از برکناری مهدی تارتار، سرمربی این تیم داد، اما دیروز بلافاصله این  خبر از روی خروجی سایت باشگاه راه آهن برداشته شد. گویا در این‌باره مدیران راه آهن هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده اند. از یوانیس توپالیدیس، مربی آلمانی- یونانی که اخیرا به کادر فنی راه‌آهن اضافه شده، به‌عنوان گزینه اصلی جانشینی تارتار یاد می‌شود.

وضعیت تنها تیم شمالی لیگ اما برخلاف هوای این روزهای بندر انزلی، سخت ابری و بارانی است. استیلی جزو معدود غیربومی های تاریخ ملوان بود که به سرمربی گری این تیم رسید اما به دلیل مشکلات مالی ملوان، عطای کار را به لقایش بخشید و از ملوان استعفا داد. از محمد احمدزاده و فرهاد پورغلامی، به عنوان دو گزینه بومی نیمکت انزلی‌چی‌ها نام برده می‌شود، اما مشکل اینجاست که هر دو مربی قرارداد دارند. احمدزاده سرمربی شهرداری اردبیل است و پورغلامی کمک‌مربی سایپا. اگر مدیران ملوان بتوانند رضایت این مربیان را بگیرند، به‌زودی سرمربی جدید ملوان هم معرفی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ouGPm52l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه