جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نوسان شدید بازارهای سهام جهانی در ماه گذشته که بدترین عملکرد سه‌ماهه بازارهای سهام آمریکا در چهار سال گذشته را رقم زد، هیچ نشانی از پایان ندارد زیرا تقویم به اکتبر رسیده است. به نقل از رویترز، سرمایه‌گذاران اظهار می‌کنند با وجود اینکه استاندارد ‌اندپورز 500، هفته گذشته عملکرد مثبتی داشت، اما خود را برای سقوط این شاخص آماده می‌کنند.

به گفته تحلیلگران، با کندی رشد اشتغال در آمریکا و ریزش قیمت‌های جهانی کالاها، نتایج مالی سه ماهه سوم شرکت‌ها از هفته آینده که شرکت‌ها انتشار گزارش‌های مالی خود را آغاز می‌کنند، اهمیت قابل توجهی خواهد یافت. آلکوا معمولا نخستین شرکتی است که قرار است نتایج مالی سه ماهه سوم خود را در هشتم اکتبر منتشر کند. طبق آمار تامسون رویترز، در کل انتظار می‌رود درآمد شرکت‌ها به میزان 4.1‌درصد کاهش پیدا کند در‌حالی‌که تنها در بخش انرژی، پیش‌بینی می‌شود درآمد شرکت‌ها 65‌درصد کاهش داشته باشد. گزارش اشتغال ضعیف‌تر از حد مطلوب آمریکا در سپتامبر، انتظارات تورمی را از بین برد و دورنمای تیره از فصل اعلام درآمد شرکت‌های آمریکایی، همگی عواملی هستند که نگرانی‌ها نسبت به خارج شدن اقتصاد از روند بهبودی را تشدید می‌کنند.

براساس گزارش رویترز، نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به اوضاع اقتصاد جهانی که باعث شد به‌دنبال جای پای مطمئنی باشند، کاهش چشمگیر و صعود یکباره بازارها در ماه گذشته را در پی داشت. شاخص استاندارد‌ اند‌پورز بیش از 10‌درصد در مقایسه با رکورد بالایی که 20 ماه مه به آن رسیده بود، کاهش یافته است و با اینکه روز جمعه 1.42‌درصد بالاتر ایستاد، همچنان 8.6‌درصد از رکورد بالای اخیرش کاهش نشان می‌دهد. براساس گزارش بانک آمریکا مریل‌لینچ، سرمایه‌گذاران در سه ماهه سوم 22‌میلیارد دلار از صندوق‌های سهام آمریکا خارج کردند و همزمان 17‌میلیارد دلار در صندوق‌های اوراق خزانه آمریکا سرمایه‌گذاری کردند. این سرمایه‌گذاران جای زیادی برای پنهان شدن ندارند. از میان 21 دارایی مالی بزرگی که رویترز مورد بررسی قرار داده است تنها دو دارایی – دلار آمریکا و اوراق 10‌ساله خزانه آمریکا – از ابتدای امسال تاکنون بازده مثبتی داشتند و سرمایه‌گذاران را با بدترین سود بازار مالی از زمان بحران مالی سال 2008 به این‌سو روبه‌رو کرده‌اند.

منبع : ایسنا
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xonMfGbY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه