پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مردم عموما دوست دارند سرگذشت واقعی برندهای محبوب و معتبر و افرادی را که برای این برندها کار می‌کنند بدانند. به همین دلیل است که پیشینه و سرگذشت برخی شرکت‌های تجاری که بنیان‌گذاران آنها همچنان در این شرکت‌ها مشغول فعالیت هستند، فراتر از آنچه در بازار به فروش می‌رسانند از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. شاید شنیدن داستان بن و جری خالی از لطف نباشد. این دو به شرکت Unilever که توسط لرد لِور تاسیس شده بود، فروخته شدند. شرکت Unilever در منطقه شمال غرب لندن واقع شده و ساختمان آن پیش‌تر هتل مورد علاقه لرد لِور بوده است که توسط وی خریداری شد.

شرکت Pete & Johnny’s Smoothies که به اختصار به آن PJ Smoothies نیز گفته می‌شد، توسط PepsiCo خریداری شد و سپس در سال 2008 میلادی محو شد و دیگر نامی از آن به میان نیامد. داستان‌ها و سرگذشت برندها، وجهه انسانی آنها را به مخاطبان نشان می‌دهد. انتشار این داستان‌ها همچنین می‌تواند برندهای معتبر و اصیل را از برندهای تقلبی متمایز سازد.

ایده

معمولا در وب‌سایت‌های شرکت‌های تجاری صفحه‌ای با عنوان «درباره ما» وجود دارد، در این صفحه اطلاعات مختلفی در رابطه با تاریخ شرکت، موسس یا موسسان آن، عکس‌های قدیمی یا حتی ویدئوهایی در رابطه با فعالیت‌های شرکت در دسترس شما قرار داده می‌شود. این بخش از وب‌سایت‌های شرکت‌ها جایی است که برندهای معتبر می‌توانند فارغ از آنکه هفته قبل شروع به کار کرده باشند یا 100سال از حیات آنان گذشته باشد، اطلاعات گرانبهایی را در اختیار مخاطبان‌شان قرار دهند.

چنانچه یک برند اطلاعاتی در رابطه با تاریخ فعالیت‌های خود در اختیار کاربران قرار ندهد، می‌توان گفت که به هویت خود بی‌توجه بوده است. این روزها مردم نسبت به بازاریابی به‌عنوان یک شغل و حرفه بسیار بدبین و مشکوک هستند، در چنین شرایطی اگر شرکت‌های تجاری همچنان خواهان حفظ اعتماد مشتریان خود هستند، انتشار اطلاعاتی در رابطه با پیشینه و نحوه فعالیت‌شان و همچنین افرادی که این شرکت را اداره می‌کنند، می‌تواند کمک شایانی به آنان کند.

دیگر یک فرد کت و شلواری که به مردم تنها به‌عنوان یک ترکیب جمعیتی می‌نگرد نمی‌تواند آنها را فریب دهد. مگر آنکه شرکت‌ها به معرفی افراد مشغول به کار در آن شرکت پرداخته و اطلاعات جامع و کاملی در ارتباط با سرگذشت خود در اختیار مخاطبان‌شان قرار دهند. یکی از بهترین نمونه در این زمینه وب سایت Pearl & Dean  است که خانه آنلاین افراد فعال در حوزه تبلیغات سینمایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این وب‌سایت به اطلاعاتی از موسسان آن دسترسی داشته باشید، در نظر داشته باشید که تِم به کار رفته در این سایت مربوط به دهه 70 میلادی است و ممکن است برای‌تان چندان خوشایند نباشد.

داستان بسیار جذابی از چگونگی آشنایی آقایان Pearl & Dean  و آغاز کسب‌و‌کارشان به همراه یک عکس سیاه و سفید از آنها و همسران‌شان که به دهه 70 میلادی مربوط می‌شود در این وب سایت وجود دارد.نکته جالب توجه درباره این کسب‌و‌کار آن است که در حال حاضر تصویر تمامی افرادی که در آن مشغول به کار هستند در وب سایت وجود دارد و هنگامی که با این شرکت تماس می‌گیرید می‌توانید عکس شخص پاسخگو را نیز مشاهده کنید.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• داستان برندتان را برای مشتریان روایت کرده و نحوه فعالیت خود را برای‌شان توضیح دهید. این موضوع سبب تمایز شما از دیگر شرکت‌ها خواهد شد.

•این افراد هستند که یک برند را ایجاد می‌کنند، دانستن اینکه چه کسانی یک برند را ایجاد کرده و آن را اداره می‌کنند سبب نزدیکی بیشتر مشتریان و برند خواهد شد.

• هریک از افراد شاغل در یک برند برداشت خاص خود را از سرگذشت برندی که برای آن کار می‌کنند دارند، هر یک از این داستان‌ها ارزشمند بوده و شنیدن‌شان خالی از لطف نیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/81fKqUbC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه