سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گوگل در اقدامی که به نظر می رسد به چالش کشیدن شرکت های رقیب اوبر و لیفت است، قصد دارد سرویس همسفری خودرو در سانفرانسیسکو را با استفاده از برنامه Waze خود توسعه دهد.

سرویس همسفری خودروی گوگل توسعه می یابد

به گزارش ایسنا، برنامه Waze وضعیت ترافیک و مسیرهای رانندگی را به صورت لحظه ای فراهم می کند. گوگل از ماه مه یک سرویس همسفری خودروی آزمایشی را راه اندازی کرد که از برنامه Waze برای مرتبط کردن رانندگان و مسافران نزدیک به محل آنها در مقر این شرکت در کالیفرنیا استفاده می کند. تا پایان سال جاری ساکنان منطقه قادر خواهند بود با استفاده از برنامه Waze گوگل، از خدمات همسفری استفاده کنند.

اگر این آزمایش موفقیت آمیز باشد، گوگل سرویس مذکور را به شهرهای دیگر توسعه خواهد داد و ممکن است رقیبان این شرکت را به دردسر بیندازد زیرا Waze نرخ های ارزان تری دارد.

براساس گزارش بی بی سی، تحت برنامه آزمایشی، Waze برای هر سفر حداکثر ۵۴ سنت در هر مایل دریافت می کند و رزرو هم هیچ هزینه ای ندارد. هدف این سرویس مرتبط کردن رانندگان و مسافرانی است که مسیر حرکت شان یکی است تا هزینه سوخت و نگهداری خودرو را پوشش دهند.

این برنامه از خدمات اوبر و لیفت که در آن رانندگان از خودروی شان به عنوان تاکسی استفاده می کنند، متفاوت است. طی چند سال گذشته گوگل و اوبر در فضای خدمات جابه جایی، رقابت با یکدیگر را آغاز کرده اند و هر دو شرکت سرگرم طراحی خودروهای خودران هستند. همچنین اوبر طراحی نرم افزار نقشه خود را آغاز کرده است. هر دو شرکت اوبر و لیفت میلیاردها دلار ارزش دارند، اما هنوز به سودآوری نرسیده اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nzv6lWLR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه