پنجشنبه, ۸ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 29 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

با سفر استفان لی‌فول، وزیر کشاورزی فرانسه و 100 نفر هیات همراه، همکاری‌های ایران و فرانسه وارد شرایط جدیدی می‌شود که مهم‌ترین آن بهبود فضای تجاری دو کشور خواهد بود. به گزارش ایانا، در حاشیه دیدار وزیر فرانسوی با محمود حجتی در اتاق بازرگانی ده‌ها میز مذاکره بین تجار ایرانی و فرانسوی به‌وجود آمد که برآیند کارشناسان استفاده از تجارب و تکنولوژی‌های فرانسوی‌ها در حوزه اصلاح‌نژاد دام و بذر به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد آن به‌شمار می‌رود.

فرانسیس ژژ، مسئول همکاری‌های ایران و فرانسه در وزارت کشاورزی فرانسه، گفت: به‌جز پروژه پرورش ماهی در قفس که در قشم انجام شد، برنامه‌های جدیدی برای پرورش ماهی قزل‌آلا و برخی ماهیان سردآبی وجود دارد که بین شرکت‌های خصوصی دو طرف پیگیری می‌شود و مذاکرات آن آغاز شده است.

وی معتقد است، آزمایشگاهی در کرج احداث شده که وظیفه آنالیز مواد‌غذایی و کشاورزی صادراتی را بر عهده دارد، درصورتی‌که میگو پس از آزمایش به‌عنوان غذای سالم و دارای استاندارد بهداشتی شناخته شود، مشکلی برای صادرات نخواهد داشت.

ژژ اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامی که در این دیدار صورت گرفت، انتقال تجربه فرانسه به ایران برای شناسنامه‌دار کردن محصولات ایرانی و برند ایرانی است. سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در حوزه اصلاح‌نژاد دام به‌ویژه گوسفند و بز و ژنتیک صورت گرفته که می‌تواند تولید شیر و گوشت ایرانی را افزایش دهد. البته این همکاری‌ها از سال گذشته آغاز شده اما با حضور وزیرکشاورزی فرانسه شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0maYbEfl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه