پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا تا به حال به تولید و فروش آکواریوم و ماهی‌های زیبایی که درون آن هستند، فکر کرده‌اید؟ خیلی از مردم دوست دارند برای تزیین خانه‌هایشان از آکواریوم و ماهی‌های زینتی استفاده کنند. گذشته از اینها در بیشتر رستوران‌ها، تالارها و به‌طورکلی اماکنی که مشتریان زیادی دارند، از آکواریوم برای زیباتر شدن محل استفاده می‌کنند. بر این اساس، یک خبر خوب برای شما داریم که در ایسنا منتشر شده است. 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص پنج تا 15 میلیون تومان وام صندوق مهر امام رضا (ع) به پرورش‌دهندگان ماهیان زینتی خبر داد و راه‌اندازی نخستین مرکز آموزشی پرورش ماهیان زینتی را زمینه‌ساز اشتغال پایدار جوانان جویای کار دانست.

وی در مراسم افتتاح نخستین مرکز تخصصی آموزشی محصول‌محور تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور گفته در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال کوچک و متوسط، ایده‌ پرورش و تکثیر ماهیان آکواریومی و زینتی را دنبال کردیم و خوشبختانه امروز افتتاح نخستین مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در کشور را شاهد هستیم.

بنابراین در جلسه گذشته شورای عالی اشتغال، آیین‌نامه مشاغل خانگی و کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط تصویب و مقرر شد در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار بگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به معضل واردات فراوان ماهیان زینتی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر با واردات بی‌رویه ماهیان آکواریومی مواجهیم و عمده کسانی که آکواریوم دارند چون آموزش‌های لازم را‌ درباره نگهداری و پرورش اصولی این گونه از ماهیان ندیده‌اند موجب افزایش تلفات ماهیان زینتی شده‌اند.

به این ترتیب، افرادی که آموزش‌های مورد نیاز را فرا‌می‌گیرند تحت عنوان پرورش‌دهنده ماهیان آکواریومی وارد بازار کار می‌شوند و تسهیلات مورد نیاز کارآفرینان از سوی صندوق مهر امام رضا (ع)‌ به آنها تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4hQi29F1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه