پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس مرکز آمار ایران گفت: سرشماری نفوس و مسکن سال 1395کاملا الکترونیکی و با سیستمی که برای سرشماری کشاورزی امسال به کار برده شد، انجام می‌شود. عادل آذر، در نشست تخصصی نظام جامع ثبت‌های آماری ایران که در مرکز آمار ایران برگزار شد، با تاکید بر ضرورت استقرار کامل نظام جامع آمارهای ثبتی، افزود: با تصویب این طرح در شورای عالی آمار قرار بر این است که عمده آن در سال 1394 اجرا شده و تا نیمه سال 1395 تکمیل شود.

وی اظهار کرد: ما معتقدیم که آمار کشور تنها به مرکز آمار محدود نیست و باید نظام حرفه‌ای آمار شکل گرفته و مرکز آمار هم جزئی از آن باشد. وی با بیان اینکه کل ارکان نظام باید لزوم استقرار نظام جامع ثبت‌های آماری را جدی بگیرند، گفت: این در حالی است که در حال حاضر در فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی خلأ جدی و بزرگی در رابطه با آمار احساس می‌شود، اما نه اینکه آماری تولید نمی‌شود، بلکه یکسان نبوده و یکپارچه نشده است.

آذر یادآور شد: با استقرار کامل نظام جامع ثبت‌های آماری ایران، دیگر دستگاه‌ها به طور پراکنده عمل نکرده و گسیختگی آماری و جزیره‌ای بودن آن از بین می‌رود. عادل آذر، در حاشیه این نشست در رابطه با آخرین آمار از رشد جمعیت کشور اظهار کرد: آخرین آمار رسمی به سرشماری سال 1390 مربوط است، اما ساعت جمعیتی مرکز آمار تعداد حدود 78میلیون نفری را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wNlCR2FL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه