اگرچه عرضه مدل جدید گوشی آیفون شور و حال دفعات پیشین را نداشت، اما هنوز مسئله رونمایی از محصول جدید Apple به اندازه كافی هیجانانگیز و تحریك كننده است تا كاربران را نسبت به سحرخیز بودن و ایستادن در صف متقاعد كند. به این ترتیب آنها احتمالا اولین كسانی خواهند بود كه دستشان به جدیدترین و بهترین محصول Apple میرسد. در این میان سامسونگ، طرفدار همیشگی بازاریابی چریكی، به سادگی نمیتواند ببیند كه طرفداران Apple برای خرید گوشی جدید آن در یك جا دور هم جمع میشوند. سامسونگ احساس میكند كه حتما باید كاری را انجام دهد. به این ترتیب یك اتفاق عجیب وغریب و خندهدار رخ میدهد.
جلوی فروشگاه Apple در خیابان « Regent » لندن، بازاریابان سامسونگ در تلاش برای جلب توجه و پشتیبانی كاربران منتظر در صف خرید گوشیهای آیفون 6s، با پوشیدن یكسری علائم، شعارهای سامسونگ را به سمع و نظر افراد مختلف میرسانند. البته این رویداد عرضه محصول جدید Apple بدون ورود تحمیلی سامسونگ به شمار میرود. یك تیم متشكل از افرادی با پرچم سامسونگ در دست با هدف تبلیغ « Galaxy S6 Edge+» بیرون از فروشگاه Apple خودنمایی میكنند. پیام نوشته شده بر روی پرچمها این است: «تحریك با هدف تغییر از هر چیزی بهتر است.»
علاوه بر این، گزارشهای دریافتی از ابعاد گسترده فعالیتهای تیم بازاریابی سامسونگ در ارائه بالشتها، بطریهای آب و دیگر محصولات مزین به شعار «محصول بعدی چیز جدیدی را درون خود دارد»، خبر میدادند. در حالی كه سامسونگ گاهی اوقات در مسیر نیل به اهداف بازاریابانه خود موفق است، اقدام اخیر آن كاملا با برنامه و حكم موجود تناسب ندارد.