یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ساخت 2 نیروگاه جدید در تهران

9 سال پیش ( 1393/7/27 )
 

عملیات اجرایی تبدیل نیروگاه طرشت به سیکل ترکیبی به‌زودی آغاز می‌شود و طرح‌های خوبی برای توسعه نیروگاه‌های تولیدپراکنده برنامه‌ریزی شده است.

«سیدزمان حسینی» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اعلام این خبر گفت: هم‌اکنون ساخت دو نیروگاه هر کدام به ظرفیت 500 مگاوات در منطقه ورامین توسط بخش خصوصی در دست اقدام است. فاز مقدماتی ساخت این دو نیروگاه انجام شده و بخش خصوصی نسبت به تهیه زمین و دیوارکشی اقدام کرده است.

وی در گفت‌وگو با پاون از تبدیل نیروگاه طرشت به سیکل ترکیبی خبر داد و افزود: عملیات اجرایی تبدیل نیروگاه طرشت به سیکل ترکیبی به‌زودی آغاز می‌شود و طرح‌های خوبی برای توسعه نیروگاه‌های تولیدپراکنده برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت دو نیروگاه 500 مگاواتی در منطقه ورامین در مراحل ابتدایی است و به‌نظر می‌رسد، این طرح‌ها با تامین به‌موقع اعتبار طی پنج تا شش سال آینده به ثمر نشسته و وارد مدار شوند.

وی با بیان اینکه 20 درصد تجهیزات شبکه تولید و انتقال و 25 درصد مشترکان صنعت برق کشور در منطقه زیرپوشش برق منطقه‌ای تهران قرار گرفته است، گفت: پیک بار ثبت‌شده در سه استان تهران، قم و البرز در تابستان امسال به هشت‌هزار و 962 مگاوات رسید که درمقایسه با سال گذشته 5.4 درصد افزایش یافته است. وی خاطرنشان کرد: حداکثر پیک شب در تابستان نیز به هشت‌هزار و 383 مگاوات رسیدکه در مقایسه با سال گذشته 6.4 درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gBfnwCTr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه