یادآوری یک خاطره است که پیر و جوان و کودک نمیشناسد. اغلب افراد از یادآوری اتفاقهای شیرین کودکی لذت میبرند. با این توضیح حتما میپرسید خب! این چه ربطی به سرمایهگذاری دارد؟! در جواب باید بگویم ربط مستقیمی دارد، در واقع شما میتوانید تلاش کنید روی نوستالژیهای مشترک یک نسل سرمایهگذاری کنید و با یادآوری خاطرههایشان کسبوکار پر رونقی به راه بیندازید.
احتمالا همه دهه پنجاه و شصتیها به سینما رفتهاند و فیلم سینمایی «شهر موشها» را دیدهاند. ساخت این فیلم، سوای برانگیختن احساسات میلیونها نفر ایرانی، یک سرمایهگذاری موفق به شمار میآمد و جالبتر اینکه این فیلم به اکران بینالمللی رسیده و در کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال پخش است.
منیژه حکمت، تهیهکننده و کارگردان سینما در خبری گفته است: در حال حاضر پخش بینالمللی «شهر موشها 2» آغاز شده و در تلاش هستیم این فیلم را برای ایرانیانی که در سراسر اروپا، امریکا و آسیا زندگی میکنند نمایش دهیم. خوشبختانه با ارائه این فیلم به کمپانیهای خارجی توانستیم دستاوردهای خوبی به دست آوریم. وی با اشاره به اینکه نمایش «شهر موشها 2» بهزودی در استرالیا آغاز میشود، بیان کرد: اکران «شهر موشها 2» در کانادا با استقبال بسیاری همراه بود بهطوری که تنها در شهر تورنتو 60 هزار بلیت فروخته شد.
همین موفقیت خود میتواند مصداق خوبی برای پیشنهاد سرمایهگذاری در اشتراکات احساسی یک نسل باشد. به علاوه خبرهایی از تقاضا برای عروسکهای این فیلم شنیده شده است، پس شما هم اگر دستی در تولید عروسک دارید و میخواهید در این سرمایهگذاری سهمی پیدا کنید با کسب اجازه از تهیهکننده این فیلم شروع به ساخت عروسک برای شخصیتهای این فیلم کنید که احتمالا چند وقت دیگر فروشهای میلیونی نصیبتان خواهد شد.