پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت ملی خودروهای برقی سوئد مطمئن است که  با امضای قراردادهای تجاری جذاب می‌تواند تعداد قابل توجهی خودرو را در آینده به فروش برساند. شرکت ملی خودروهای برقی سوئد که به اختصار به آن «NEVS»  گفته می‌شود، چندی پیش شرکت خودروسازی ورشکسته ساب را خریداری کرده و قصد دارد این شرکت را به‌عنوان تولید‌کننده خودروهای برقی احیا کند. براساس گزارش‌های منتشر شده در رابطه با فعالیت‌های شرکت NEVS، این شرکت با انعقاد قراردادی به ارزش یک‌‌میلیارد دلار با شرکت هوافضای چین (Volinco)، متعهد شده است 20‌هزار خودروی برقی ساب را به این شرکت چینی تحویل دهد.

لازم به ذکر است که شرکت هوا فضای چین قصد دارد این 20‌هزار خودروی برقی ساب را در اختیار کارکنان خود قرار دهد و شرکت ملی خودروهای برقی سوئد قصد دارد خودروهای مذکور را ظرف مدت سه سال تولید کرده و در اختیار شرکت Volinco چین قرار دهد.  توافق اخیر شرکتNEVS  با شرکت Volinco چین پس از آن صورت گرفت که شرکت سوئدی در سال گذشته میلادی قراردادی به ارزش 12‌میلیارد دلار با شرکت Panda New Energy  چین به منظور تحویل 150‌هزار خودروی برقی ساب به این شرکت به امضا رساند.

لازم به ذکر است قرارداد اخیر  NEVS با شرکت هوا فضای چین (Volinco)  تنها به تامین خودروهای مورد نیاز طرف چینی محدود نشده و شرکت سوئدی می‌تواند به‌عنوان بخشی از قرارداد به شبکه تامین تجهیزات شرکت Volinco  دسترسی داشته باشد. دسترسی شرکت سوئدی به شبکه تامین قطعات و تجهیزات شرکت هوا فضای چین به این دلیل در قرارداد بین دو شرکت قید شده است که شرکت ملی خودروهای برقی سوئد هنوز منابع لازم جهت تولید مدل‌های جدید از خودروهای برقی مورد نظر خود را، که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد دارد در آینده تولید کند، تامین نکرده است.

دسترسی شرکت NEVS به امکانات و شبکه تامین تجهیزات طرف چینی سبب می‌شود این شرکت بتواند براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به اهداف بلند‌مدت خود دست یابد.  در حال حاضر، اگرچه NEVS براساس برنامه‌ریزی خود قصد دارد دست‌کم بخشی از فرآیند تولید خودروهای خود را در سوئد انجام دهد اما به نظر می‌رسد بخش قابل توجهی از فرآیند ساخت و تولید خودروهای این شرکت در چین صورت خواهد گرفت. چنانچه خود را برای دستیابی به خودروهای برقی جدید ساب آماده کرده‌اید، اگر در چین زندگی نمی‌کنید، باید برای تجربه رانندگی با خودروهای برقی این شرکت سوئدی دست کم مدتی در انتظار به سر ببرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MHJTSaK4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه