جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

انتشار خبر هک شدن اطلاعات 500میلیون کاربر یاهو، باعث شد تعدادی از کاربران این شرکت اقدام به ترک حساب های کاربری خود کنند.

به گزارش «فرصت امروز»، به نقل از پایگاه خبری «یو اس ای تو دی» تاکنون 5درصد از کاربران یاهو با اکانت های خود خداحافظی کرده اند. این خبر در شرایطی منتشر می شود که احتمال دارد طی چند روز آتی تعداد افرادی که یاهو را ترک می کنند، افزایش پیدا کند.

از سوی دیگر انتشار این خبر برای مدیران شرکت مخابراتی ورایزون نیز حائزاهمیت و نگران کننده است. این شرکت مدتی قبل با رقم 4میلیارد و 830میلیون دلار به خرید بخش هایی از سهام یاهو تمایل نشان داده بود. در شرایط فعلی انتشار خبر های ناامید کننده از سمت یاهو در آینده روابط دو شرکت بی تاثیر نخواهد بود.

برخی تحلیلگران معتقدند کاهش نرخ کاربران یاهو، سرفصلی برای سلسله بدبیاری های جدید این شرکت است. با کاهش تعداد کاربران، سهام این شرکت سیر نزولی طی خواهد کرد، اعتبار یاهو کاهش خواهد داشت و در نهایت به لحاظ تجاری و اقتصادی متضرر خواهد شد.

از سوی دیگر به نظر می رسد بیانیه اخیر یاهو کاربران را امیدوار نکرده است؛ بیانیه ای که در متن آن بر تلاش های شرکت یاهو برای تامین امنیت حساب ها تاکید و به کاربران دلگرمی داده شده بود که هیچ حساب بانکی یا اطلاعات مالی توسط هکرها رصد نشده و در امنیت کامل قرار دارد.

با همه اینها ریزش 5درصدی کاربران نشان می دهد انتشار بیانیه برای دلگرم کردن مخاطبان کافی نیست و یاهو برای خروج از این بحران به یک معجزه تمام عیار نیاز دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sNz4L7Tb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه