جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس خبرهای منتشر شده از اپل در پاییز پیشرو، اپل از iphon7 مبتنی بر سیستم iOS10 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «فرصت امروز»، این خبر خوش، همراه با نیاز به ارتقای سیستمهای پیشین برای کاربرانی است که تمایل دارند سیستم خود را به روزرسانی کنند. برای از دست ندادن دادهها به شکل تصادفی و حفظ نسخه پشتیبان از فایلهای مهم و انتقال آنها به رایانه چه راهکاری در دست است؟

خبر خوب برای تمامی کاربرانipad, iphon ,ipod این است که سیستم عامل ios نرمافزاری را در اختیار دارد که تمامی فایلها و دادهها را در کوتاهترین زمان مدیریت و طبقهبندی میکند. نام این نرمافزارMax Media Trans است.

این نرمافزار به شما کمک میکند تا در همگامسازی تصاویر، فیلم و موسیقیها، بین دستگاههای اپل یا سیستم رایانهای مک خود، موفق عمل کنید. افزون بر اینها در حالت عادی اگر تمایل داشته باشید که برای انتقال عکسهای مهم، ویدئوها و صداها از iphone  به رایانه نسخه پشتیبان تهیه کنید، باید فضای زیادی را آزاد کنید. همچنین اگر دستگاه شما دچار ضربه یا سرقت شود با مشکلات بزرگی رو به رو خواهید شد، اما Max media trans میتواند در نقش یک ابزار انتقال داده موثر عمل کند.

آشنایی کلی نسبت به Max media trans

پس از راهاندازی این نرمافزار، سراغ پوشه برنامه مک خود بروید و با مراجعه به صفحه نمایش اصلی، به راحتی به رابطه کاربر و برنامه دسترسی پیدا کنید، همچنین تنها با فشردن چند دکمه ساده امکان دسترسی به پنلهای فیلم، عکس، ویدئو، موسیقی و فلش درایو فراهم خواهد شد که در همگامسازی دستگاههای اپل به واسطه نوع فایلها و مدیریت دادهها مؤثر خواهد بود.

انتقال عکس

با کلیک روی گزینه photo tap قادر خواهید بود، عکسها را از iphon یا ipad به آلبوم یا پوشههای مورد نظرتان در رایانه انتقال دهید. اما نکته ویژه در مورد این نوع انتقال، سرعت منحصربهفرد نرمافزار است. درواقع max media trans پرسرعتترین سیستم انتقال داده در سطح جهان است، که براساس آمارها در کمتر از هشت ثانیه، 100kb  عکس را انتقال میدهد.

مدیریت موسیقی و لیست پخش

بخش  music tap تضمین میکند که هرنوع آهنگ را از انواع دستگاههای ios خود به کامپیوتر خانگی انتقال دهید، آن هم در شرایطی که نیازی به عملیات همگامسازی itunes وجود نداشته باشد. افزون بر این، شما بدون هیچ مکث و فاصلهای قادر خواهید بود هر نوع موسیقی را از سیستم رایانه خود به انواع ipod,ipad ,iphon  انتقال دهید. یکی دیگر از ویژگیهای مفید این سیستم، امکان ویرایش، حذف لیست یا اضافه کردن به لیست موسیقی است.

وارد یا خارج کردن ویدئوها

اگر تمایل داشته باشید که برخی فیلمها را از ipad یا iphon خود خارج کنید یا دوست دارید برخی ویدئوکلیپها را به دستگاههای خود انتقال دهید، میتوانید به پنل ویژه ویدئوها مراجعه کرده و با روشی مشابه با روشی که در بخش تصاویر توضیح داده شد، آنها را به پوشه مقصد انتقال دهید.

ذکر این نکته مهم است که نرمافزارmax media trans به سیستم خودکار انتقال دادهها نیز مجهز است که میتواند تمامی فیلمهای ناسازگار با سیستم را به حالت قابل پخش در  iphon تغییر دهد. این قابلیت، یک صرفهجویی حقیقی در هزینه و زمان است که باعث میشود، نیازی به پیدا کردن مبدل ویدئویی وجود نداشته باشد.

فلش درایو

آخرین پنل، فلش درایو است که به ما راهی جدید و جالب برای استفاده از انواع دستگاهها معرفی میکند. درواقع با کمک این قابلیت میتوان به سادگی از iphon,ipod,ipad، بهعنوان یک درایو USB رایگان برای ذخیره برخی اسناد، استفاده کرد. همچنین در صورت لزوم میتوان Appel device را بهMicrosoft word document ,Excel ,PDF ,dmg و... تغییر داد.

نتیجه اینکه:

برنامه max media trans از انواع iphon , ipad ,ipod نسخه iOS 7 یا بالاتر و سیستم عامل Mac OS. X. 10. 7 یا بالاتر پشتیبانی میکند. این روزها max media trans یکی از برترین ابزارهای انتقال داده برای کاربران اپل محسوب میشود که امکان به اشتراکگذاری انواع تصویر، فیلم، موسیقی و ویدئو را برای آنان فراهم کرده است. بر این اساس، پیشنهاد ما برای اپل بازها امتحان کردن این نرمافزار در اسرع وقت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HmQ7OGxe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه