پنجشنبه, ۸ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 29 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: رونق اقتصادی در شهرستان نیازمند تعامل بین بخشی و شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری است. حسن پارسی‌پور در گفت‌وگو با بصیر سبزوار با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان قرار داریم و باید با شناختن فرصت‌های موجود سعی کنیم منابع مورد نیاز را از طریق جذب سرمایه‌گذار تامین کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح دفتر سرمایه‌گذاری فرصت مناسبی را برای ایجاد ارتباط باسرمایه‌گذاران برقرار خواهد کرد، ادامه داد: با همکاری دفتر سرمایه‌گذاری استان در حال لیست کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین شناسایی سبزواری‌های مقیم در خارج از کشور هستیم. معاون برنامه‌ریزی سبزوار با اشاره به اینکه برای رونق اقتصادی و پیشرفت تنها جذب سرمایه‌گذار خارجی ملاک نخواهد بود، تاکید کرد: استفاده از توان و ظرفیت موجود برای افزایش بهره‌وری بسیار موثر خواهدبود. 

پارسی‌پور همچنین به بیان زیرساخت‌های لازم در شهرستان برای جذب سرمایه‌گذارپرداخت و افزود: وجود فرودگاه، راه‌آهن و راه‌های ارتباطی درجه یک در جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم است و از هم‌اکنون باید آینده شبکه حمل‌و‌نقل را در شهرستان ترسیم کنیم. وی با اشاره به نیاز شهرستان در حوزه ایجاداشتغال تصریح کرد: صنایع مادر به تنهایی نمی‌تواند تمام بدنه جامعه را درگیر شغل کند و در کنار این صنایع باید توجه ویژه‌ای به ایجاد مشاغل خرد کرد.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری با تاکید بر استفاده از محصولات داخلی ادامه داد: استفاده از مواد تولیدی شهرستان اولویت بسیار مهم در حمایت از واحدهای تولیدی است و می‌توان این موضوع را به‌صورت الزام در ادارات اجرا کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IVu49zrd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه