جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش صنعت اسباب بازی در انگلیس با نزدیك شدن به كریسمس در آستانه ثبت یك ركورد تاریخی است و انتظار می رود به 3.3 میلیارد پوند برسد.

براساس یك تحقیق كه توسط خرده فروشان پیش روی اسباب بازی در انگلیس انجام شده، تخمین زده می شود كه در كریسمس 1.1 میلیون پوند برای خرید اسباب بازی توسط انگلیسی ها هزینه شود و سرانه خرید برای نوجوانان این كشور، 105پوند باشد.

براساس همین تحلیل، پیش بینی شده است كه 400 میلیون اسباب بازی در سال 2016 فروخته شود كه در نوع خود یك ركورد جدید به شمار می رود.

انجمن فروشندگان اسباب بازی انگلیس اعلام كرده كه با وجود نابسامانی درآمد خانوارها در انگلیس در پی خروج این كشور از برگزیت، خانواده های انگلیسی با گستره متنوعی از اسباب بازی  در بازه متنوعی از قیمت ها مواجهند كه به آنها قدرت انتخاب زیادی برای خرید انواع اسباب بازی برای سنین مختلف می دهد.

یكی از اسباب بازی های محبوب و پرفروش این كریسمس در انگلیس، عروسك محبوب «هاچیمال» است كه به تازگی عرضه شده، اما طرفداران زیادی پیدا كرده است. هاچیمال ها عروسك هایی درون تخم مرغ های زینتی هستند كه به تماس كودكان به پوسته تخم مرغ ها واكنش نشان می دهند و از پوسته خود بیرون می آیند.

این اسباب بازی 59.99 پوندی كه مناسب كودكان پنج سال به بالاست، همین حالا و تنها یك ماه پس از عرضه، به واسطه درخواست های بسیار زیاد در خرده فروشی ها نایاب شده است. اسپین ماستر تولیدكننده این عروسك گفته كه تولید خود را بالا برده است و برای عرضه این محصول در سال آینده میلادی برنامه مفصلی دارد تا خریداران را ناامید نكند.

فردریك توت تحلیلگر صنایع اسباب بازی كه تحقیق اشاره شده را برای انجمن فروشندگان اسباب بازی انگلیس انجام داده، می گوید: «تحلیل محصولات پرفروش نشان می دهد كه امسال محصولات متنوعی از جورچین های ساده گرفته تا اسباب  بازی های گران سرگرم كننده مشتری های خاص خودشان را داشته اند.»

او به این موضوع اشاره می كند كه خرید مردم در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر نسبت به سال گذشته 5درصد بیشتر شده است. او همچنین می گوید كه در دوران بعد از برگزیت این احتمال وجود داشت كه قیمت اسباب بازی ها به صورت كلی 10درصد بیشتر شود با این حال توزیع كنندگان تصمیم گرفته اند كریسمس سال 2017 به فكر جیب مشتریان باشند.

لینزی واكر مسئول خرید فروشگاه های آرگو گفته كه خرده فروشان اسباب بازی در انگلیس با تولیدكنندگان در سراسر دنیا ارتباط نزدیكی دارند و در تلاش هستند تا از افزایش قیمت ها در این فصل از سال جلوگیری كنند.

انجمن خرده فروشان اسباب بازی در انگلیس لیستی با نام «اسباب بازی رویایی» در انگلیس تهیه كرده است كه توسط خرده فروشان معتبری مانند آرگوس، بوتس، سلفریج، اسمیث تویز، اینترتینر و تی كی ماكس تهیه شده است.

گری گرنت، رئیس كمیته اسباب بازی رویایی می گوید: «چیزی كه من امسال در این لیست دیده ام و باعث اتحاد همه شده، این است كه اسباب بازی های پرفروش عموما نماینده لذت خانوادگی هستند.»

از میان اسباب بازی های محبوب امسال می توان به «توله سگ رویایی من» و آشپرخانه بچگانه شف كلاب اشاره كرد.

خویش انداز 20 پوندی سلفی میك -یك خویش انداز كه با كاربران اجازه می دهد با استفاده از یك میكروفون كارائوكی موزیك ویدئو بسازند- و بازی خانوادگی اسپیك آوت و سوسیس احمق هم در لیست پرفروش های امسال انگلیس هستند.
منبع:

منبع : گاردین
برچسب ها : قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SmL43b0k
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه