جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی بزرگ در جهان قصد دارد با توسعه نرم افزار لایواستیریمینگ خود  به نام Periscope، امکان ارسال کلیپ های ویدئویی زنده به  صورت 360 درجه را برای کاربران خود فراهم کند و از این طریق یک گام از فیس بوک و سرویس پخش زنده ویدئویی آن Facebook Live پیش بیفتد.

در همین راستا ویژگی جدید عرضه شده از سوی توییتر به زودی و به صورت همگانی در دسترس کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهند گرفت و آنان قادر خواهند بود ویدئوهای 360 درجه خود را به صورت لایو استیریمینگ (پخش زنده اینترنتی) برای مخاطبان خود منتشر کنند.

گفتنی است شبکه اجتماعی توییتر که پس از فیس بوک بزرگ ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می شود مدت هاست که با بحران کاهش درآمدهای خود مواجه شده و سعی دارد با ورود به حوزه پخش اخبار و پخش زنده اینترنتی رویدادهای ورزشی و همچنین محتواهای تولید شده توسط کاربران بر میزان درآمدهای خود بیفزاید.

این تحولات در شرایطی تحقق می یابد که مدیران شرکت توییتر معتقدند با توجه به عملکرد بهتر این شبکه اجتماعی نسبت به فیس بوک در حوزه لایواستریمینگ، دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان می تواند از این توانایی خود برای بهبود وضعش به بهترین شکل ممکن بهره برداری کند.

شرکت توییتر در روز چهارشنبه هفته گذشته با انتشار بیانیه ای رسمی ویژگی پخش کلیپ های ویدئویی زنده و 360 درجه را به کاربران معرفی کرد. در بیانیه توییتر آمده است: «این ویژگی به کاربران اجازه خواهد داد تا محتوای تولید شده خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از خلاقیت خود برای تولید ویدئوهای ارزشمند استفاده کنند.»

پخش زنده ویدئویی برای توییتر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه این شبکه اجتماعی محبوب این روزها بیش از هر زمان دیگری به دنبال توسعه نرم افزار ویدئویی Periscope بوده و قصد دارد تا آن را به زودی به بخشی از اپلیکیشن توییتر بدل کند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6v1YQ8ou
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه