پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همیشه خبر از گرانی و تورم نیست. در سال 2017، برخلاف افزایش طبیعی و کلی قیمت های مصرف کننده و بهبود قدرت خرید شهروندان فرانسوی، برخی از کالا ها، محصولات یا خدمات به دلایلی افزایش قیمت چندانی پیدا نمی کنند و چه بسا حتی قیمت آنها نسبت به سال 2016 هم ارزان تر می شود. شهروندان فرانسوی می توانند این کالا ها و خدمات را نسبت به سال گذشته  با هزینه کمتری تهیه کنند یا داشته باشند.

قیمت شکلات

قیمت شکلات در فرانسه به دلیل تولید مازاد بر تقاضای کاکائو، پایین خواهد آمد. قیمت کاکائو رو به کاهش است. قیمت آن از ابتدای سال 2016 تاکنون 27 درصد کاهش یافته است. با میزان تولید جهانی 4 میلیون تن، مازاد تولید کاکائو به 300 هزار تن خواهد رسید. البته این کاهش قیمت به دلیل تقاضای بالا در شب سال نو، به پس از آن به تاخیر می افتد و از ماه فوریه آینده قیمت آن کاهش می یابد.

بلیت هواپیما

قیمت  بلیت هواپیما از پاریس به نیویورک یا کشور های دیگر در سال 2017 باورنکردنی خواهد بود. چندین شرکت حمل و نقل هوایی در فرانسه از قیمت های ارزان و سفر های کم هزینه خود خبر داده اند. یکی از آنها شرکت هوایی FrenchBlue است که پرواز های خود را با هواپیما هایی مجهز به صندلی های چرم، صفحه های نمایش شخصی در تمام کلاس ها و در پرواز هایی که بیش از 8 ساعت باشد، به مسافران ارائه خدمت می کند.

تلویزیون های باکیفیت فوق العاده

تلویزیون هایی با صفحه های نمایش فوق العاده باکیفیت از ابتدای سال 2012 با قیمت 6000 یورو وارد بازار شدند. قرار است قیمت آنها در سال آینده میلادی به کمتر از 1000 یورو کاهش پیدا کند.

گواهینامه  رانندگی

ارائه گواهینامه رانندگی فقط برای کسانی که با اتومبیل های اتوماتیک آموزش دیده اند، ارزان تر است. هزینه دریافت گواهینامه به طور متوسط 1155 یورو است که انتخاب این نوع خودرو برای رانندگی، هزینه های آزمون را تا 25درصد کاهش می دهد. علاوه بر آن، امتحان آخر دوره بعد از گذراندن 13 ساعت آموزش برگزار می شود، در برابر 20 ساعت آموزش معمول برای سایرین.

شکر

قیمت شکر مطمئنا تا سال 2017 در فرانسه و در بقیه کشور های اتحادیه اروپا کاهش خواهد یافت. حداقل اینکه پس از آزاد سازی شکر در بازار این گونه انتظار می رود. این موضوع تا سال 2017 با پایان گرفتن سهمیه و قیمت حداقلی برای تولید کنندگان چغندر بیشتر در دسترس است که به نفع مصرف کنندگان تمام می شود.

خودرو های هیبریدی و برقی

الون موسک، رئیس شرکت تسلا، به عنوان رهبر و پیشرو نسل جدید، خودروهای هیبریدی و برقی خود را معرفی می کند. این شرکت از سال 2017 قیمت آخرین مدل خودروهای هیبریدی و الکتریکی خود را مقرون به صرفه تر پیش بینی می کند. این روند و باز کردن خط تولید و جذب مشتریان جدید این امکان را خواهد داد که صد ها هزار نفر بتوانند از وسایل نقلیه این شرکت با قیمتی کمتر استفاده کنند

. سال آینده قیمت خودروی مدل 3 شرکت تسلا، حدود 35 هزار دلار (33.5 هزار یورو) در مقابل 90 هزاری که اکنون به فروش می رسد، خواهد بود. رقیب مستقیم این شرکت، یعنی شرکت شورلت اعلام کرد که در حال روانه کردن یک مدل به بازار است که حتی ارزان تر از مدل شرکت تسلا است و قیمت آن حدودا 30 هزار دلار (28 هزار یورو) خواهد بود.

مک بوک

مک بوک پرو 2016 خیلی جذاب است اما گران هم است. در واقع این مدل با قیمت 1699 یورو از سوی فروشگاه اپل ارائه شده است و قیمت یک مدل 15.4 اینچی 2699 یورو تمام می شود. این قیمت بالای مک بوک های اپل است که سیل واکنش های منفی به سود و فروش آن را در ماه نوامبر دامن زده است. اما با توجه به تحلیل مینگ چی کو، یکی از مدیران می گوید این شرکت قیمت ها را حفظ می کند ولی قصد دارد مدل های قوی تر به بازار عرضه کند که باعث کاهش قیمت کل محصولات آن می شود.

پیش بینی می شود قیمت مک بوک های اپل،  پس از این اقدام شرکت کاهش بیابد و اگر قصد خرید مک بوک را دارید، بهتر است تا نیمه دوم سال آینده صبر کنید و از خرید مقرون به صرفه لذت ببرید، چون قیمت آن به طور سراسری و جهانی کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع : ouest-france
برچسب ها : دریچه قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JGSsKmiy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه