تویوتا اخیرا كمپینی جدید را در اروپا برای تبلیغ تویوتایاریس هیبریدی راهاندازی كرده است. این خودرو با ساختاری اقتصادی، مناسب رانندگی در پاركهای جنگلی شهری است. كمپین «شهر موزیكال» توسط آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi برگزار شده و حول این ایده میچرخد كه رانندگی با خودروی مدل جدید یاریس هیبریدی رانندگان را آنقدر به هیجان میآورد كه نمیتوانند هنگام رانندگی دست از آواز خواندن بردارند. در بخشی از این كمپین، مركز پراگ (كه به نوبه خود تقریبا در مركز اروپا واقع شده) تبدیل به یك playlist شده و جای اسم خیابانها را اسم ترانهها میگیرد.
سیستم استریوی مدل هیبریدی یاریس برای لمس جادوی موسیقی به GPS مجهز بوده و با هر بار پیچیدن به یك خیابان جدید، با توجه به نام آهنگی كه روی همان خیابان گذاشته شده، یك ترانه تازه به گوش میرسد. بنابراین رانندگان میتوانند با تغییر مسیر در playlist خود تغییر ایجاد كنند. این ترانهها از «Uptown Girl » گرفته تا « Locked out of Heaven » و «Heart of Glass» متنوع هستند.
منتخبی از بهترین اجرا كنندگان در آگهی تلویزیونی این كمپین در لهستان، انگلستان، جمهوری چك، سوئد، فرانسه، مجارستان، ایتالیا، دانمارك، آلمان و اسپانیا روز سیام جولای هنرنمایی میكنند. چالش Saatchi & Saatchi كسب تجربه زنده احساسات مثبت حین رانندگی با یك خودروی مدل هیبریدی یاریس است. به نظر شما چه چیزی بهتر از آواز خواندن احساس مثبت شما را حین رانندگی نشان میدهد؟ نتیجه كار خود پیام را میرساند. احساسات، شادی و خوشبختی ناب هدف اصلی این كمپین است.