پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه لایحه بودجه سال 95 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد کرد. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با تشریح جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات که با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد، افزود: بودجه سال 95 کل کشور روز سه شنبه توسط رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به مجلس تقدیم و لایحه برنامه ششم توسعه نیز در هفته آینده به مجلس ارائه خواهد شد.

346263136162473478358246247242347

وی با اشاره به ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده کشور تصریح کرد: فقط دو تا سه صفحه احکام در این لایحه وجود دارد و مابقی آن عدد و رقم است که با این کار آرزوی چندین ساله قانونگذاران تحقق خواهد یافت. نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه از ویژگی‌های برنامه ششم که هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود وجود بندهایی است که متناظر با آن درباره قانون اقتصاد مقاومتی توضیح داده شده است، ادامه داد: یعنی هر بند ماده می‌گوید به استناد کدام حکم اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بودجه سال 95 کاملاً عملیاتی و لایحه برنامه ششم نیز به‌صورت کامل در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و پیش‌بینی می‌شود یکی از بهترین لوایح بودجه و برنامه‌ای پس از انقلاب باشد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که ارائه برنامه ششم دیرتر از لایحه بودجه به نگارش آن لطمه‌ای وارد نمی‌کند، تصریح کرد: از نظر قانونی هیچ منافاتی وجود ندارد درحالی‌که هنوز برنامه پنجم توسعه درحال اجرا است، دولت می‌تواند لایحه بودجه سال آینده را نیز براساس برنامه پنجم ارائه دهد.

وی با تشریح دیگر موارد دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: در این جلسه همچنین کلیات لایحه تنظیم برخی از احکام دائمی توسعه کشور که یک فوریت آن در جلسه علنی به تصویب نرسیده بود در جلسه دیروز به تصویب رسید. نماینده مردم رشت خاطرنشان کرد: البته یک سری اشکالات شکلی دارد که باید این اشکالات برطرف شود، ازجمله اینکه آدرس و محل ارجاع قوانین مشخص نیست و اگر مواد این قانون به تصویب برسد نمی‌دانیم قرار است به کدام قانون الحاق شود و قرار شد که در جزییات اصلاحاتی صورت گیرد. وی ادامه داد: دیگر اشکال این لایحه عنوان آن است که نباید در صدر آن کلمه دائمی به کار برده شود زیرا قوانین برنامه‌ای مدت مشخصی دارند و دائمی نیستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q6EeD5YP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه