جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

احتمالا شرکت آمریکایی اپل یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین برندهای جهان باشد اما به نظر می رسد این چهره محبوب و جذاب چندان تأثیری در تصمیمات اتخاذ شده از سوی مقامات هندی نداشته است.

برخلاف وعده مدیران ارشد اپل برای تولید محصولات خود در هند و افتتاح فروشگاه های زنجیره ای در شهرهای مختلف این کشور، مقامات هندی اعلام کردند که اپل نیز باید از قوانین وضع شده برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی پیروی کرده و دولت مرکزی هند برای فعالیت های تجاری این برند مشهور آمریکایی در این کشور هیچ گونه استثنایی قائل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت اپل ماه نوامبر سال گذشته میلادی با تکرار مواضع خود در رابطه با تولید محصولاتش در هند از دولت این کشور تقاضا کرد تا مشوق های مالیاتی را برای این برند محبوب در نظر بگیرد اما به نظر می رسد که تلاش های این برند آمریکایی برای کسب امتیاز از مقام های ارشد هندی به جایی نرسیده است.

Nirmala Sitharaman ، وزیر تجارت هند در رابطه با تقاضای شرکت اپل به منظور دریافت برخی امتیازات و مشوق های مالیاتی به رسانه ها گفت: «هرگونه مشوق و امتیازی که از سوی دولت هند در نظر گرفته شود برای تمامی شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند خواهد بود و تنها به شرکت اپل اختصاص نخواهد داشت.»

در سال 2016 میلادی شرکت اپل از مقامات هندی درخواست کرد تا برخی قوانین موجود برای سرمایه گذاران خارجی را نادیده گرفته و به این شرکت آمریکایی اجازه دهد برای تأمین قطعات موردنیاز خود از منابع غیر هندی استفاده کند.

این درخواست اپل چندان مورد توجه هندی ها قرار نگرفته است چراکه برای تمامی شرکت های خارجی که قصد سرمایه گذاری در هند را داشته تا محصولات خود را در بازار بزرگ این کشور به فروش برسانند، رعایت قانون یادشده الزامی است. با این حال و پس از رد درخواست اپل، دولت هند قانون فوق را به مدت سه سال و برای سرمایه گذاری های موردی و خاص به حال تعلیق درآورد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IeNlzOoE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه