پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در شرایطی که کشور نیاز به تحرک و توسعه صنعتی دارد همچنان روند حرکت سرمایه‌گذاری‌ها به این بخش در حد قابل قبولی نیست. این موضوع را به روشنی می‌توان از صحبت‌های گاه و بی‌گاه مسئولین و دست‌اندرکاران بخش صنعت در کشور فهمید به‌طوری‌که مدام از سرمایه‌گذاران برای حضور در فعالیت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دعوت به عمل می‌آید. از آنجا که این بخش در اولویت‌های گروه فرصت سرمایه‌گذاری روزنامه است بنابراین باز هم در این کلاف قصد داریم یکی دیگر از سرنخ‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را به دست‌تان دهیم. این بار مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو گفته ۴۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی ماکو آماده واگذاری است.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو شهرک صنعتی جدید در حال تکمیل است. ابراهیم جلیلی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با تشریح برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ماکو در زمینه سرمایه‌گذاری اظهار داشت: دومین شهرک صنعتی ماکو به استقرار صنایع سنگین، نیمه‌آلاینده و صنعت سنگ اختصاص دارد که در اراضی روستای بلجک و به مساحت بیش از 200 هکتار مشخص شده که فرآورده‌های معدنی و صنایع سنگین در آن جانمایی می‌شود.

وی افزود: نخستین سایت صنعتی صنایع سبک ماکو در کمربندی شهر بازرگان راه‌اندازی شده و 550 هکتار وسعت دارد که فاز نخست آن 135 هکتار بوده و حدود 40 هکتار از آن به مراحل پایانی آماده‌سازی رسیده است.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده با سازمان شهرک‌های صنعتی برای آماده‌سازی یک شهرک صنعتی دیگر تصریح کرد: تاکنون از میان طرح‌های رسیده 14فقره درخواست ایجاد واحد تولیدی در زمینه‌های صنایع غذایی، بسته‌بندی، فلزی، پوشاک، نساجی و مصنوعات چرمی با حجم سرمایه‌گذاری یک‌‌هزار و 567‌میلیارد ریال و با اشتغالزایی 520 نفر موافقت شده که در مرحله عقد قرارداد واگذاری زمین هستند.

در حال حاضر حدود 30 طرح سرمایه‌گذاری صنعتی در حال بررسی کار‌شناسی بوده که طی همین هفته در کمیسیون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو طرح می‌شوند. ما هم به سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به فعالیت در بخش‌های صنعتی‌اند توصیه می‌کنیم تا دیر نشده اقدام کنند و این فرصت را از دست ندهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5Ddmck3y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه