پنجشنبه, ۸ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 29 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

دعوت از هلندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران

8 سال پیش ( 1394/6/31 )
 

رئیس سازمان توسعه تجارت با معاون اقتصادی وزیر خارجه هلند دیدار و ضمن تاکید بر افزایش مبادلات تجاری دو کشور، سرمایه‌گذاران هلندی را برای حضور در بازار ایران دعوت کرد. به گزارش مهر، ولی‌الله افخمی‌راد در دیدار با «مارتین فن‌دن برگ» معاون اقتصادی وزیر امور خارجه هلند با اشاره به روند مبادلات تجاری دو کشور در سال‌های گذشته، گفت: تجارت غیرنفتی ایران و هلند در سال ۱۳۹۳ کمتر از ۳۰۰‌میلیون دلار گزارش شد در حالی که ۸ سال قبل این رقم 2‌میلیارد و ۳۰۰‌میلیون دلار بود.

وی با تاکید بر اینکه سوابق دو کشور از فراهم بودن زمینه‌های گسترده همکاری حکایت دارد، خاطرنشان کرد: آماده‌ایم تا موانع پیش رو را برطرف کنیم و میزان مناسبات تجاری را به اندازه درخور دو کشور نزدیک کنیم.

افخمی‌راد با اشاره به شرایط پس از رفع تحریم ایران، اظهار داشت: انتظار می‌رود سهم سرمایه‌گذاری کشورهای اروپایی در ایران پساتحریم روند صعودی به خود بگیرد، بنابراین تقاضا دارم این مسئله مورد بررسی هلند قرار بگیرد و حضور سرمایه‌گذاران هلندی در ایران تسهیل شود. وی تاکید کرد: شرکت‌های هلندی می‌توانند در کشور ما سرمایه‌گذاری کنند و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم، ضمن اینکه حضور شرکت‌های هلندی در ایران به نفع هر دو کشور است، زیرا طرف هلندی نه‌تنها می‌تواند بازار ایران را پوشش دهد بلکه به بازار کشورهای منطقه نیز دسترسی خواهد داشت.

افخمی‌راد با اشاره به سفر هیأت تجاری هلندی به ایران در آذرماه، تصریح کرد: ما تمایل داریم زمینه فعالیت این شرکت‌ها شناسایی شود و از این طریق بتوانیم ملاقات‌هایی را برای این هیأت تجاری با بخش خصوصی ایران ترتیب دهیم. رئیس سازمان توسعه تجارت در پایان از طرف هلندی خود خواست به منظور افزایش حجم تجارت خارجی دو کشور نقشه راهی تدوین و براساس آن حرکت‌های بعدی هدف‌گذاری شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0WS1BgrF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه