پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درک نیازهای مشتری

9 سال پیش ( 1394/1/18 )
 

آیا می‌دانستید درک نیازهای مشتری مهم‌ترین مرحله در فرآیند فروش است؟ فقط در صورت جوابگویی به نیازهای مشتری است که وی حاضر به خرید یک محصول می‌شود. هر مقدار که یک فروشنده نیاز‌های مشتری را به طور موثرتری تشخیص دهد، می‌تواند به موفقیت در فروش امیدوارتر باشد.

به همین دلیل ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های ارتباطی فروشنده از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌طور کلی مردم با هر دو گروه از نیازها و خواسته‌های خود اقدام به خرید می‌کنند. نیازها و خواسته‌هایی که بر جنبه مادی خرید تاکید دارند، مستقیما از طرف مشتری ابراز می‌شوند. برخی از آنها عبارتند از: میزان هزینه، زمان / محل، حجم و تعداد و کیفیت محصول.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9NLaQB6l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه