یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یــک شــرکت دانمارکی به دنبال ساخت سفینه فضایی کوچک و ارزان‌قیمتی برای ارسال انسان به فضا و بازگشت ایمن به زمین است. شرکت دانمارکی Copenhagen Suborbitals با نام اختصاری CS در وب‌سایت اختصاصی‌ خود، پروژه جدید ارسال انسان به فضا را معرفی کرد. مسئولان شرکت دانمارکی CS معتقدند که ارسال انسان به فضا نیازمند تجهیزات گران‌قیمت فرامداری دولتی نیست، بلکه سیستم جدید قادر است تا به‌صورت بسیار ارزان‌قیمت‌تر نسبت به پروژه‌های دولتی، افراد را به فضا ارسال کند. آنها در مورد برنامه‌های فضایی مدنظر خود اظهارکردند: شرکت ابتدا قصد دارد چند پرواز آزمایشی را انجام دهد و پس از موفقیت‌ پرتاب‌های آزمایشی از گروهی از داوطلبان برای پرواز سرنشین‌دار دعوت به عمل آورد.

محققان شرکت در مورد سیستم موشک موردنظر افزودند: با توجه به محدودیت‌های کشور دانمارک در زمینه فضایی، استفاده از جایگاه‌های زمینی امکان‌پذیر نیست. همچنین در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که استفاده از تجهیزات نظامی پرتاب موشک نیز امکان‌پذیر نیست چراکه سیستم‌های پرتابگر نظامی برای پرتاب سرنشین‌دار کوچک هستند.

آنها پس از مطالعات بسیار بهترین گزینه موجود را پرتاب موشک از روی دریا اعلام کردند. در این سیستم، یک سازه فلزی 12 تنی در آب ساخته خواهد شد که به کمک آن می‌توان عملیات انتقال و پرتاب را انجام داد. مسئولان شرکت دانمارکی در مورد جزییات برنامه پرتاب افزودند: هنگامی که مجموعه پلتفرم پرتاب و موشک به فاصله 231 کیلومتری از ساحل رسیدند، عملیات پرتاب از برج کنترل نظارت و انجام می‌شود.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eEy9NmiS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه