دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

صاحبان صنایع پیوسته دغدغه معرفی محصولات و رقابت با همتایان خود را داشته و دارند و در این میان به غیر‌از کیفیت محصول، استفاده از تبلیغات و مهارت به‌کارگیری آن می‌تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. رسانه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مانند رسانه‌های چاپی و کاغذی، رسانه‌های محیطی در فضای داخلی یا بیرونی، رسانه‌های تصویری و غیره که هر کدام نیز زیرمجموعه‌های فراوانی را شامل می‌شوند، در کنار هم قرارگرفته و به‌عنوان ابزاری قدرتمند امکان حضور را ایجاد می‌کنند.

اینجاست که متخصصان و کارشناسان مربوطه تحت عناوینی چون شرکت‌های تبلیغاتی، مشاوران تبلیغاتی، واحدهای درون‌سازمانی مانند واحد بازرگانی، بازاریابی، فروش و... چیدمان انتخاب و استفاده از این ابزار را تعریف و اجرایی می‌کنند. 

در سالی که طی شد ناظر فعالیت‌ها، تلاش‌ها و نوسانات زیادی در این حوزه بوده‌ایم، تلاش‌هایی که اگر بخواهیم نام ببریم و هرکدام را مورد ارزیابی قرار دهیم نیاز به زمان و نظرسنجی صحیح و گسترده خواهد داشت. آنچه در این میان اهمیت دارد، این است که در سال 93، شاهد ورود برندهای قدیمی‌تر به عرصه تبلیغات بوده‌ایم، برندهایی که خطر از دست دادن سهم بازار و جایگاه برند خود را احساس کرده‌اند و با حضور در رسانه‌ها فصل دیگری را برای خود آغاز کرده‌اند که این خود نویدبخش تحولات دیدگاهی شرکت‌ها و خروج از لاک بازار سنتی و روی‌آوری آنها به بازار جدید است.

همچنین با نگاهی دیگر متوجه ورود و تبلیغات گسترده محصولات شرکت‌های خارجی می‌شویم که این نیز در گام نخست موجب ایجاد فضای رقابتی کیفیت و قیمت و در گام بعدی ایجاد نوآوری در ساخت محصولات جدید و همچنین مشتری‌مداری با ایجاد سبد انتخاب گسترده‌تر برای انتخاب بهتر می‌شود. در این میان نباید از ظهور برندهای جدید داخلی نیز غافل شد که با تبلیغات مناسب و بدون شتاب‌زدگی آرام در حال رشد هستند. از نام بردن این برندها در مقاطع مورد بحث دوری می‌کنم، زیرا این خود موجب نگاه دقیق‌تر ما و بازبینی فضای تبلیغاتی کشورمان می‌شود.

به هر روی مطلبی که می‌تواند امیدبخش باشد، رشد نگاه و سطح توقع تبلیغاتی شرکت‌ها، تغییر نگرش بسیاری از کانون‌های تبلیغاتی از فروشندگی رسانه به ایده‌پردازی مناسب و توانایی رصد فضای جهانی تبلیغاتی در رسانه‌های مختلف (ایجاد ایده‌های بومی نه کپی‌برداری! ) است که همه در کنار توسعه روابط بین‌المللی و تقویت تولید رقابتی داخلی، چشم‌اندازی مناسب ساخته و موجب نگاه مثبت تبلیغاتی به سال جدید می‌شود.

* مدیر بازرگانی شرکت تبلیغاتی پدیده آفرینان صنعت

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K2cY8m7P
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه