سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودروهای خارجی در بازارهای داخلی کشور بر مبنای ارزش سیف در گمرک و سایر هزینه ها محاسبه می شود، اما آیا عوامل افزایش قیمت این خودروها فقط به مواردی که گفته شد مربوط می شود یا هزینه های نانوشته و ناگفته جانبی هم بر قیمت این کالا افزوده می شود؟ مقایسه قیمت خودرو در بازارهای داخلی و خارجی می تواند تصویر روشن تری از افزایش قیمت این کالا را در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار بدهد. در این گزارش به عنوان نمونه قیمت شش خودرو در بازارهای متفاوت مشخص شده و برای مقایسه با قیمت روز در بازار ایران مشخص شده است.

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسد
*در این گزاش قیمت دلار3 هزار و 530تومان، یورو 3 هزار 940 تومان، یکصد ین ژاپن 3هزار تومان، یک هزار وون کره جنوبی 2هزار و 800تومان و درهم 968 تومان در نظر گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خودروی BMW Series 6

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسدخودروی BMW Series 6 یکی از لوکس ترین محصولات شرکت خودروسازی BMW آلمان محسوب می شود که به لحاظ طراحی ظاهری و مشخصات فنی یکی از برترین خودروهای لوکس تولید شده در جهان محسوب می شود. براساس اطلاعات موجود، شرکت BMW خودروی مذکور را در دو تیپ و با پیشرانه های 3 و 4 لیتری در دسترس خریداران قرار داده است که هر دو پیشرانه به سامانه تعلیق اتوماتیک مجهز شده اند.

اطلاعات مربوط به خودروی مرسدس بنز ML350

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسد

خودروهای کلاس M شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا در فرآیند ساخت آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خودروهایی توانمند محسوب می شوند.

در این راستا مدل ML350 که در سگمنت SUV قرار دارد از جمله خودروهای لوکس و گران قیمت مرسدس بنز است و به بازار ایران نیز وارد شده است. این خودرو در مدل های مختلف و با پیشرانه های متنوع 5/3 لیتری شش سیلندر، 2 لیتری مجهز به توربو دیزل و در نهایت 5/3 لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربوشارژر به بازار عرضه شده است.

اطلاعات مربوط به خودروی تویوتا راو 4

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسد

ظاهر جذاب و کیفیت بالای ساخت، تویوتا راو 4 را به یکی از پرفروش ترین SUV های جهان بدل کرده است.

محصول جدید تویوتا که به تازگی فیس لیفت شده تا حضور قدرتمندی در سگمنت SUV داشته باشد، خودرویی کاربردی، راحت و بی دردسر است.

این خودرو از پیشرانه ای 5/2 لیتری بهره می برد و به سیستم تعلیق چهار و شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است.
لازم به ذکر است که خودروی مذکور از سوی عامل فروش شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن در بازار خودروی کشورمان عرضه شده است.

اطلاعات مربوط به خودروی لکسوس ES250 2016

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسد

خودروی لکسوس ES250 2016 یک سدان لوکس محسوب می شود که طراحی ظاهری آن بسیار محتاطانه بوده و هیجان خاصی در دوستداران خودرو ایجاد نمی کند. با این حال فضای داخل کابین ES به لطف استفاده از پیشرانه شش سیلندر 5/3 لیتری بسیار آرام بوده و فضای کافی برای سرنشینان عقب این خودرو وجود دارد. گفتنی است به رغم کابین آرام این خودرو، پیشرانه 5/3 لیتری آن، ES را به یک خودروی سریع در سگمنت سدان بدل می سازد.

اطلاعات مربوط به خودروی کیا پیکانتو

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسد

یک خودروی شهری کوچک که مدت ها است توسط شرکت خودروسازی کیاموتورز کره جنوبی ساخته شده و هم اکنون مدل 2016 آن بسیار پیشرفته تر و تکامل یافته تر بوده و هواداران خاص خود را در سراسر جهان دارد. شرکت کیاموتورز بر این باور است که رانندگی نیز بخشی از زندگی روزمره افراد بوده و از این رو مدل جدید پیکانتوی خود را با توجه به این موضوع روانه بازار کرده است.

پیکانتو یک خودروی شهری اقتصادی و کم مصرف بوده که از تکنولوژی روز دنیا در فرآیند ساخت آن استفاده شده است.

اطلاعات مربوط به خودروی هیوندای i20 2016

خودروهای خارجی با قیمت چند برابری به دست مردم ایران می رسد

هیوندای i20 یک هاچ بک سبک شهری است که در حال حاضر در رتبه سوم جدول فروش خودروهای اقتصادی قرار داشته و تنها خودروهای مزدا 2 و تویوتا یاریس را بالاتر از خود می بیند. برخورداری از امکانات رفاهی قابل قبول، مصرف سوخت کم و ابعاد کوچک هیوندای i20 را به یکی از پرطرفدار ترین هاچ بک های موجود در جهان بدل ساخته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H7BqTVAc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه