یكی از بزرگترین نگرانیهای جهانی قطع درختان است كه اخیرا غول تولیدكننده كالاهای مصرفی، Unilever، متعهد به توقف این روند شد. آنها با نمایش یك فیلم زیبا این موضوع حیاتی را به تصویر میكشند. با اجتناب از هرگونه بزرگنمایی، Unilever قصد محافظت از یك میلیون درخت در برزیل و اندونزی را دارد. اینها همه بخشی از یك طرح بزرگتر به سوی كاهش 50درصدی ردپای زیست محیطی محصولات این برند تا سال 2020 است.
در این میان، آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather در لندن و محصول جانبی این پروژه یعنی آژانس Ogilvy آرژانتین موسوم به DAVID یك فیلم احساسی را برای تبلیغ این هدف ساختند. كمپین «خداحافظی با جنگل» با اشاره به این نكته شروع میشود كه درختان شاید در شهر بیشتر از جنگل در مقابل خطر قطع شدن در امان بمانند. به گزارش امبیای نیوز، مشاهده حركت یك درخت با گامهای استوار از میان مناطق شهری راهی بسیار خوب برای ابراز این واقعیت به شمار میرود. با استفاده از جادوی گرافیك استودیو محتوای خلاق « The Mill »، ما شاهد درختی هستیم كه سفر خود را به سوی مركز لندن آغاز میكند. واكنش رهگذران و تعجب از پیادهروی یك درخت عاطفیترین پاسخ را نشان میدهد.