جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز- اتحادیه اروپا بار دیگر علیه فعالیت های اپ پیام رسان واتس اپ هشدار داد.

مشکلات بین اتحادیه اروپا و واتس اپ، موضوع جدیدی نیست. این بار نیز کارشناسان حمایت از حریم خصوصی کاربران اتحادیه اروپا، علیه واتس اپ بیانیه ای صادر کرده اند؛ بیانیه ای که به نقض حقوق افراد توسط این پیام رسان تأکید می کند. یکی از مهم ترین موارد مورد توجه کارشناسان اتحادیه، سهل انگاری در به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران واتس اپ در فیس بوک است. 

براساس قانون 29 از مجموعه قوانین اتحادیه اروپا، اشتراک گذاری اطلاعات افراد حقیقی و حقوقی در فضای مجازی بدون هیچ گونه هماهنگی با کاربران جرم محسوب می شود؛ این موضوعی است که اکنون به طور کامل توسط واتس اپ نادیده گرفته می شود. اما این بیانیه بیش از هر چیز به لحاظ زمانی حائز اهمیت است.

در واقع زمان انتشار این خبر، مدتی پس از انتشار اطلاعات هزاران کاربر یاهو است. این مسئله نشان می دهد لو رفتن اطلاعات کاربران یاهو به عنوان موضوعی نگران کننده برای شهروندان اتحادیه اروپا محسوب می شود؛ موضوعی که کمتر فردی دوست دارد دوباره با آن درگیر شود.

با وجود همه اینها، مقامات شرکت واتس اپ معتقدند تمامی اطلاعات کاربران این شرکت در امنیت کامل قرار دارد و اطلاعات هیچ یک از کاربران آسیب پذیر نیست؛ ادعایی که صحت آن مورد مناقشه طرفین است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZXb7kfaJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه