یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت آمریکایی طراحی و تولید خودرو تسلا اعلام کرده‌ است که تا دو سال آینده صاحبان خودروهای تولیدی این شرکت می‌توانند اتومبیل‌های خود را به هر کجای آمریکا احضار کرده و این اتومبیل‌ها به صورت خودران به منطقه مورد نظر خواهند رفت. الون موسک، مدیر اجرایی این شرکت در نشست خبری روز یکشنبه گفت: «من فکر می‌کنم و البته ممکن است در این زمینه کمی خوش‌بین باشم که ظرف دو سال آینده شما می‌توانید ماشین خود را در هرکجای آمریکا که باشد فرا‌بخوانید.»

الون ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا موتورز می‌گوید، سیستم موجود در این اتومبیل‌‌ها می‌تواند با جمع‌آوری داده‌ها خود را ارتقا بخشد. برای مثال می‌تواند بفهمد که در چه مواقعی راننده سریعا اما با اطمینان کامل می‌پیچد یا چه مواقعی متوقف می‌شود.«این بیشتر شبیه پارک کردن راه دور است اما این نخستین گام کوچک به همان سمت است.»

شرکت تسلا هشدار داده است که این اتومبیل‌های خودران قابلیت تشخیص تمامی اشیا مثل دوچرخه‌ای که از سقف یک گاراژ آویزان شده باشد را ندارند اما این سیستم می‌تواند برای پارک کردن در محیط‌های تنگ که مانع خروج راننده از وسیله نقلیه‌اش می‌شود مفید باشد.

محدودیت‌های سرعت جدیدی تعیین شده‌ است و این یعنی اتومبیل‌هایی که در حالت خودران با سرعت تعیین‌شده یا کمی بالاتر از آن در خیابان‌های محله‌های مسکونی حرکت می‌کنند هنگام وارد شدن به این خیابان‌ها باید از سرعت خود بکاهند. این اتومبیل‌ها همچنین هنگام پیچیدن و خارج شدن از آزادراه‌ها سرعت‌شان را کاهش می‌دهند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SoY0e2wR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه