پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1395/1/21 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

خبهمن: خبر‌ها حاکی از آن است که در طی واگذاری بلوک ٧٢.۶ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری جامی در روز چهارشنبه، دوشرکت گروه بهمن و سرمایه‌گذاری بهمن سهام خود را در این شرکت به فروش رساندند. به‌ظاهر این بلوک مدیریتی توسط شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران خریداری شده است.

تغییر ریاست سازمان بورس: شنیده‌ها حاکی از آن است که طی اردیبهشت ماه سال جاری مجمع سالانه سازمان بورس اوراق بهادار برگزار خواهد شد که طبق اخباری که در این رابطه در بین اهالی بازار مطرح شده قرار بر تغییر اعضای هیات‌مدیره طی این جلسه است، در این میان برخی نیز بر این عقیده‌اند که ممکن است با تغییر اعضای هیات‌مدیره سازمان، محمد فطانت ریاست این سازمان نیز تغییر کند.

3473573578357345734734578358358358345734537

کهمدا: خبر‌ها حکایت از این دارد که این نماد پروژه طرح تولید انواع ظروف شیشه‌ای بطری و دارویی را در دست اجرا دارد که تاکنون مراحل ساخت‌و‌ساز آن انجام پذیرفته و در حال حاضر اقدامات لازم جهت دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی در دست پیگیری است که در صورت تامین مالی ارزی، ماشین آلات و تجهیزات لازم از شرکت‌های خارجی خریداری می‌شود و در پی آن انتظار می‌رود تا طرح توسعه‌ای طی سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد. همچنین خبرها از افزایش سرمایه شرکت به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین مالی و الزام بانک برای دریافت تسهیلات دارد که این امر منوط به اجرا و بهره‌برداری از طرح توسعه‌ای شرکت است.

خپارس: شایعه انتقال واگذاری سهام پارس خودرو به شرکت فرانسوی رنو تکذیب شد.

کگل: گویا این کارخانه معدنی و صنعتی چهار طرح مهم را در حال بهره‌برداری دارد که عبارتند از کارخانه آهن اسفنجی، نیروگاه برق گل گهر، تولید شمش آهن و گندله‌سازی جدید که به‌زودی در این کارخانه افتتاح می‌شود. همچنین شنیده شده از محل صرفه‌جویی و عدم افزایش قراردادها و کاهش قیمت تمام شده ۵۴۰ میلیارد تومان سود در سال ۹۴ عاید شرکت شده که بدهی‌ها و حقوق کارگران و پرسنل به این وسیله پرداخت شده است.

ذوب: خبرها حاکی از آن است که خط تولید ریل ملی در ذوب‌آهن در خردادماه سال جاری راه‌اندازی آزمایشی و ریل تجاری (برای عرضه در بازار) در تیرماه ارائه می‌شود.

* ارتباط با کارشناس: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Glrubn7S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه