پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1395/1/18 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

خودرو: خبرها از جزییات همکاری پژو و ایران ‌خودرو حاکی از آن است که کارخانه مشترک بین دو مجموعه پژو و ایران ‌خودرو قبل از تابستان سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز می‌کند. همچنین شنیده شده شرکت پژو ۴۲۷ میلیون یورو غرامت پرداخت می‌کند.

فارس: خبرها از پتروشیمی خلیج‌فارس حکایت از امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد یورویی با شرکت بزرگ اروپایی برای سرمایه‌گذاری در طرحی جدید واقع در عسلویه دارد.

347334734734734573573462323634634

وساپا: شنیده می‌شود بحث فروش زمین توسط وساپا به‌زودی رسانه‌ای می‌شود.

دماوند: شنیده شده هفته آینده موافقت با افزایش سرمایه دماوند روی کدال می‌آید.

اخابر: خبرها از ارائه طرح‌های پیشنهادی این شرکت برای تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت حکایت دارد.

خساپا: در بازار زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است نماد سایپا به‌دلیل اطلاعات جدید سود و معاملات با سیتروئن متوقف شود و همزمان با آزاد شدن سهام افزایش سرمایه بازگشایی شود به گوش می‌رسیدکه تکذیب شد.

ذوب: شنیده‌ها از ذوب حاکى از خالى شدن انبار شرکت و حتى پیش فروش سهمیه فروردین و دریافت ۵٠٠ میلیون یورو وام 4درصد به منظور تسویه با بانک‌ها و خلاصى از سودهاى ٣٠ درصدى و آزاد شدن ذخیره سود ٧٠تومانى از این محل، مشارکت با شرکت آلمانى به منظور تولید ریل است.

خزامیا: شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت زامیاد با شرکت اویکو ایتالیا قرارداد بسته است.

حریل: شنیده می‌شود حریل قرارداد جدیدی را منعقد کرده و همین عامل باعث افزایش تقاضا درسهم شده است.

سنگ آهنی‌ها: اگرچه برخی شنیده‌ها حکایت از توافق جدید میان شرکت‌های سنگ‌آهنی و فولادی مبنی بر فرمول محاسبه قیمت سنگ‌آهن و گندله دارد اما در خصوص جزییات این محاسبات، خبر رسمی اعلام نشده است.

* ارتباط با کارشناس: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4cn3NIeZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه