پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1395/1/15 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

مبین: شنیده‌ها در پتروشیمی مبین حاکی از این است که در مجمع، بیش از ۷۰۰ریال سود تقسیم خواهد کرد.

پالایشی‌ها: شنیده می‌شود نفت با قیمت ۹۰درصد فوب خلیج فارس به پالایشگاه‌ها ارائه خواهد شد که هرچند خبر خوبی است اما به واقعیت پیوستن آن دور از ذهن است.

حتاید: خبرها حاکی از آن است که شرکت تاید واتر خاورمیانه طی برگزاری مناقصه از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی برنده لایروبی بنادر شمال کشور، شامل لایروبی بنادر استان گیلان و مازندران شده بود که از طرف سازمان بنادر و کشتی رانی این مناقصه مردود اعلام شد. حال این مناقصه فردا برای بار دوم برگزار می‌شود با این تفاوت که نگین سبز در این مناقصه شرکت نمی‌کند.

خودرو: گویا شرکت سوزوکی قصد دارد امسال سه محصول جدید خود را در ایران‌خودرو به تولید برساند. این خودروساز ژاپنی برنامه‌ریزی کرده تا سطح فعالیت خود را در بازار ایران گسترش داده و سهم بیشتری از خودروهای مونتاژی را در این بازار از آن خود کند.

ونفت: گفته می‌شود ونفت برای ۶۰‌جایگاه تک پمپ بنزین برنامه‌ریزی شده است (فعلا در شهرستان تهران) که دوجایگاه به‌زودی افتتاح می‌شود. این جایگاه‌ها تحت برند پتران هستند لازم به یادآوری است این جایگاه‌ها در اصفهان توسط شرکتی در حال اجراست. به نظر می‌رسد این قسم از فعالیت ونفت می‌تواند سود پایداری ایجاد کند.

سیمانی‌ها: خبرها از این صنعت حکایت از افزایش قیمت سیمان و حذف تخفیفات از سوی کارخانجات از 15 اردیبهشت ماه و بازگشت قیمت سیمان به مصوب سال 93 دارد.

غبشهر: خبرها حکایت از تقسیم سود 85 تومان در مجمع غبشهر دارد.

سشرق: خبرها حاکی از آن است که سیمان شرق به‌زودی صادر‌کننده سیمان سفید به روسیه خواهد شد. این شرکت در حال موقعیت‌سنجی و بازار‌یابی برای صادرات محصول خود به روسیه است.

* ارتباط با کارشناس: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DdfiLK0m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه