پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/11/24 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

ولساپا: شنیده‌ها حاکی از آن است که ولساپا از تعداد ۱۰۰ هزار لیزینگ در سال ۹۴ عبور کرده و بودجه ۹۵ را با فرض ۱۲۰ هزار لیزینگ ارائه خواهد کرد.

خگستر: زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه این نماد در بازار به گوش می‌رسد.

وبملت: خبرها از وبملت حکایت از مشارکت این بانک برای راه‌اندازی و تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبی با پرداخت ۸۰ هزار میلیارد ریال دارد. این بانک همچنین برای تکمیل پالایشگاه بندرعباس ۷۵۰ میلیون یورو پرداخت کرده که با تکمیل این پالایشگاه، کشور از واردات بنزین بی‌نیاز می‌شود.

گروه پالایشی: خبرها از گروه پالایشی حکایت از مذاکره با شش کشور نیمه‌صنعتی برای مشارکت در ساخت و خرید سهام پالایشگاه‌ها دارد.

ذوب: شنیده‌ها از این نماد حاکی از آن است که سازمان تامین‌اجتماعی قصد دارد بلوک مدیریتی 35 درصدی ذوب را اول اسفند ماه عرضه کند.

حفاری: شنیده‌ها از حفاری حکایت از این دارد که این نماد در صورت‌های مالی خود، درآمد از محل فروش ساختمان‌های تهران و شیراز را ثبت کرده بود، اما به علت رکود حاضر در بازار مسکن نتوانست این ساختمان را به فروش برساند و صورت‌های مالی این شرکت در انتظار تعدیل منفی است. اما با قراردادهای بسته شده جدید در این شرکت انتظار سالی مثبت برای این شرکت وجود دارد.

بکام: شنیده‌ها از این نماد حکایت از این دارد که بکام با تعدیل منفی 47 درصدی همراه خواهد بود.

کنور: شنیده‌ها از کنور حاکی از آن است که این شرکت برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد.

شکربن: شنیده‌ها از کنسل شدن فروش زمین در این نماد حکایت دارد.

شسپا: شنیده‌ها از افتتاح کارخانه تولید پارافین جامد شرکت نفت سپاهان حکایت دارد.

گروه فرآورده‌های نفتی: گویا ویتول خرید نفت از ایران را تأیید کرده است.

حتاید: شنیده‌ها حکایت از برنامه افزایش سرمایه 59 درصدی این نماد از محل سود انباشته دارد.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LyunFXP6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه