پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/11/18 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

سرمایه‌گذاری: شنیده‌ها حاکی از آن است که گروه سرمایه‌گذاری فیروزه و بانک سوییسی Reyl & Cie به صورت مشترک در نظر دارند صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی  (Private Equity Fund) به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار، در نیمه اول سال جاری میلادی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خصوصی بخش‌های مصرفی، دارویی و گردشگری تأسیس کنند.

فملی: خبرها از شرکت ملی صنایع مس ایران حکایت از امضای تفاهم‎نامه همکاری یک میلیارد یورویی با شرکت MKM آلمان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های اروپایی دارد. این همکاری در زمینه خرید کاتد تولیدی شرکت مس تا سقف ۷۰ هزار تن در سال خواهد بود که احتمالا با خرید ۱۰ هزار تن کاتد آغاز شود.

وکوثر: خبرها از وکوثر حکایت از این دارد که افزایش سرمایه این نماد در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شسپا: خبرها حاکی از آن است که با تأثیر ۱۹۷ میلیارد ریالی بر درآمد هلدینگ؛ کارخانه تولید پارافین جامد شرکت نفت سپاهان افتتاح شد. این کارخانه که در زمینی به مساحت ۵۹۵۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده است نقش بسزایی در تکمیل زنجیره ارزش محصولات شرکت داشته و بخشی از استراتژی کلان این شرکت حضور بیشتر در لایه‌های پایین‌دستی صنعت روانکارها و تکمیل سبد محصولات است.

چکارن: خبرها از شرکت کارتن ایران حاکی از آن است که افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این شرکت تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری به ثبت می‌رسد  (سرمایه ثبت شده کارتن ایران ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است).همچنین خبرها حکایت از طرح عمده در دست اجرای خرید ماشین چاپ دارد که در این خصوص سفارش‌ها  (توسط یک شرکت آلمانی) آماده ساخت و به‌زودی از طریق گمرک ورود آنها پیگیری می‌شود.

براساس صورت‌های مالی  «چکارن» یکی از طرح‌های در دست اجرا،  «خرید ماشین چاپ  (خط کامل)» است که هزینه سرمایه‌گذاری ریالی آن ۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ارزی ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۸۸۷ دلار برآورده شده است.

شپنا: با بهره‌برداری واحد سوم مجتمع بنزین‌سازی؛ ظرفیت بنزین تولیدی  «شپنا» به ۱۲میلیون لیتر در روز رسید.مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه نفت اصفهان پس از سپری شدن زمان کارکرد آزمایشی به صورت رسمی افتتاح شد. این واحد ظرفیت بنزین تولیدی پالایشگاه را از١٠ به ١٢میلیون لیتر در روز افزایش داد.

سمگا: شنیده‌ها از سمگا حکایت از افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی در این نماد دارد.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DalWdYT0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه