پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های درگوشی بازار

8 سال پیش ( 1394/11/15 )
پدیدآورنده : رحمت الله توکلی یرکی  

ونیکی: گمانه‌زنی‌ها از مبادله زیرپوستی بانک تجارت و بانک صادرات حکایت دارد. شنیده شده بانک تجارت در حال ارزشگذاری بلوک ۴۹/۸ درصدی سرمایه‌گذاری ملی ایران موسوم به نماد «ونیکی» است.این گمانه‌زنی‌ها از قیمت‌گذاری ۵۷۰ تومانی هر سهم «ونیکی» (معادل حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای کل شرکت که نیمی از آن متعلق به «وتجارت» است) حکایت دارد، اتفاقی که سود «وتجارت» را می‌تواند به میزان قابل اعتنایی (۲۵ تومان به ازای هر سهم)متاثر سازد. این در حالی است که منابع رسمی در بانک تجارت این شایعه مهم را نه تایید می‌کنند و نه تکذیب.

خکاوه: خبرها حاکی از آن است که بعد از بازگشت مجدد کامیون‌های ولوو به ایران، این شرکت تولید نسل جدید کامیون‌های رده متوسط شرکت رنو را به‌زودی آغاز می‌کند.

کهرام: شنیده شده کهرام افزایش سرمای ۵۵۰درصدی از تجدید ارزیابی دارایی‌ها و قرارداد سنگین با همتای روس خود را پیش رو دارد.

خفناور: شنیده‌ها از خفناور حکایت از این دارد که این شرکت قصد افزایش سرمایه از مبلغ 20میلیارد ریال به مبلغ 35میلیارد و 200میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختارمالی را دارد.

شراز: شنیده‌ها از پتروشیمی شیراز حکایت از راه‌اندازی طرح اوره و آمونیاک شرکت در آینده‌ای نزدیک دارد.

آسیا: شنیده‌ها از آسیا حکایت از افزایش سرمایه ۷۴درصدی در این نماد دارد.

مداران: شنیده‌ها حاکى از برنده شدن یک مناقصه ۵۵ میلیاردى جهت خرید تجهیزات بانک ملت است.

سهرمز: خبرها از سهرمز حکایت از برگزاری جلسه مجمع عمومی این شرکت در روز یکشنبه مورخ 25/11/1394را دارد.

کنور: خبرها از کنور حکایت از برگزاری جلسه هیات‌مدیره به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت در روز شنبه مورخ  24/11/1394را دارد.

خبهمن: شنیده‌ها از خبهمن این‌گونه به گوش می‌رسد که توافقات مناسبی با شرکت ایسوزو جهت افزایش تولید محصولات و عرضه وانت جدید، کامیون، کشنده و مینی‌بوس صورت گرفته ضمن اینکه شرکت مزدا نیز در خصوص عرضه و تولید سه مدل سواری و خودروی شاسی بلند ابراز تمایل کرده است.

تپکو: شنیده‌ها از تپکو حاکی از آن است که شرکت کوماتسو ژاپن برنامه‌هایی برای ورود به بازار ایران دارد که برای انعقاد قرارداد با شرکت هپکو، ارزیابی‌های اولیه خود را انجام داده است.

ارتباط با نویسنده: Raham. tavakoli. 1366@yahoo. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ifjE1P3w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه